Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
News-servere
Fra : Knud Bonke

Dato : 25-11-03 10:14

Hej
Ta'r jeg fejl når jeg mener, at man er nødt til at tjekke begge servere (dtext.news.tele.dk + news.tele.dk) for at være sikker på at
få det hele med?
Hilsen Knud

Fra : Knud Bonke

Dato : 25-11-03 10:18

"Knud Bonke" <knud@privat.dk> skrev i en meddelelse news:3fc31d5e$0$9749$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
[...]
:
:
....og det har jeg så fået svar på allerede. Ovenstående kom frem begge steder
Knud

Fra : Deaster

Dato : 25-11-03 10:55

Knud Bonke wrote:
> [...]
> Ta'r jeg fejl når jeg mener, at man er nødt til at tjekke begge
> servere (dtext.news.tele.dk + news.tele.dk) for at være sikker på at

Tager jeg fejl hvis diskussion vedr. newsservere intet har at gøre i denne
gruppe ?

Deaster

Fra : Knud Bonke

Dato : 25-11-03 11:47

:
:
: Tager jeg fejl hvis diskussion vedr. newsservere intet har at gøre i denne
: gruppe ?
:
:
: --
: Mvh
: Deaster
:
:
Ganske ret, men da det var i denne gruppe, på news.tele.dk at alle meddelelser blev slettet i går, syntes jeg det er relevant.
Hilsen Knud

Fra : Deaster

Dato : 25-11-03 12:05

Knud Bonke wrote:

> Ganske ret, men da det var i denne gruppe, på news.tele.dk at alle
> meddelelser blev slettet i går, syntes jeg det er relevant. Hilsen

Nix, der er masser af andre grupper som også er blevet nulstillet.

Deaster

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-11-03 15:28

Deaster wrote:
> [...]

Enig.

> Nix, der er masser af andre grupper som også er blevet nulstillet.

Men det vedrører kun brugere af news.tele.dk, så spørgsmålet er bedre
placeret i en tele.* gruppe (hvor der allerede kører en tråd om emnet).

FUT: dk.admin.netikette

--
Don't waste space