Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside
Fra : David

Dato : 24-11-03 22:53

Hejsa jeg har sidet og leget lidt med frontpage 2000
Jeg er ikke helt styr over det men ville bare høre jer
om det kan bruges eller om det er noget skrammel.

Der er mange billeder !

David

Fra : HB Nielsen

Dato : 24-11-03 22:54

Må vi få en adresse?????

Fra : Kenneth

Dato : 24-11-03 23:04

"HB Nielsen" <h.b.n@mail.dk> wrote in message
> Må vi få en adresse?????

Iflg. hans mail. www.wost.dk

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-11-03 23:45

www.wost.dk - feedback

Stop siden med "Enter !" er unødig.

Hvorfor skrive din tekst som grafik?

http://www.wost.dk/galleri.htm
Flotte billeder. Tager lidt tid om at vises på min skræm fordi du loader
større billeder end dem du viser. Du snyder og gør dem mindre i koden, men
det tager samme tid at loade dem.

http://www.wost.dk/kontakt.htm
Jeg ville nok skrive det som tekst - men smag og behag.

http://www.wost.dk/emission.htm
Glæder mig til at se dit arbejde.

Alt i alt
Ok side som jeg gerne kigger forbi næste gang du har lavet lidt igen.

Jan

Fra : David

Dato : 25-11-03 00:02

Hej Jan

1000 tak for din tid til at skrive dine komentar.
Jeg vil kikke på det, gør det hurtiger og nemmer.

mvh
David

www.wost.dk

Fra : Mic Holm

Dato : 25-11-03 09:33

Jeg er ikke enig, lige når det gælder adressen, og særligt emailen, er det
smart at det er et billede. Det sortere de fleste spam-bots fra.

--Michael

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-11-03 22:54

On Mon, 24 Nov 2003 22:53:27 +0100
"David" <wostNOSPERM@wost.dk> wrote:
> Hejsa jeg har sidet og leget lidt med frontpage 2000
> Jeg er ikke helt styr over det men ville bare høre jer
> om det kan bruges eller om det er noget skrammel.
>
> Der er mange billeder !

får vi også en adresse på siden?