Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT. Meddelelser væk ?
Fra : Jan Larsen

Dato : 24-11-03 20:32

Hej

Dette har nok været oppe mange gange før. Men hvad er det nu lige der er
sket og hvordan retter man op på det.
"Alle mine meddelelser er pludselig forvundet"

Jan Illum Larsen

Fra : thomas

Dato : 24-11-03 20:39

"Jan Larsen" <jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Dette har nok været oppe mange gange før. Men hvad er det nu lige der er
> sket og hvordan retter man op på det.
> "Alle mine meddelelser er pludselig forvundet"

Øhh - det er mine oss - i den her gruppe....
?????????

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 20:41

> Dette har nok været oppe mange gange før. Men hvad er det nu lige der er
> sket og hvordan retter man op på det.
> "Alle mine meddelelser er pludselig forvundet"

Du skal bruge en news server der hedder dtext.news.tele.dk i stedet for
news.tele.dk

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-11-03 22:05

> Du skal bruge en news server der hedder dtext.news.tele.dk i stedet for
> news.tele.dk
>
> --
> Tom

Ja, men kan du så ikke lige sige hvorfor vi pludselig skal det? Dit første
svar i anden tråd duer ikke
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-03 22:14

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev :

>Ja, men kan du så ikke lige sige hvorfor vi pludselig skal det?

Ikke skal, men det er god ide til textonly-grupper.

Ikke belastet af binære indlæg, kører derfor hurtigere og
opdateres hurtigere.

Ingen hastighedsbegrænsning, som der er på news.tele.dk, kører
altid med fuld hastighed.

Inegn risiko for binære filer i grupperne, f.eks. div. vira og
orme, som af og til dukker op i news.tele.dk.
--
Knud