cm 03/04
Fra : Martin Lorentsen

Dato : 24-11-03 19:35

Hejsa

Hvergang jeg start spillet op, så kører det i 2 minutter, så fryser
maskinen.
Er der nogle der har haft lignende tilfælde og fået løst deres problem..

Min maskine er

XP1800+
Geforce2 MX400
256MB Ram
Windows XP

Hilsen Martin

Fra : Kasper

Dato : 24-11-03 21:09

On Mon, 24 Nov 2003 19:34:43 +0100, "Martin Lorentsen"
<lorentsen@newmail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Hvergang jeg start spillet op, så kører det i 2 minutter, så fryser
>maskinen.
>Er der nogle der har haft lignende tilfælde og fået løst deres problem..

Hvor præcis er det den fryser? Når du starter et nyt spil skal
computeren stå et godt stykke tid mens den processerer selve indholdet
af databasen - måske endda helt op til en time.

--
Kasper

Fra : Dopedog

Dato : 24-11-03 22:40

> Hvor præcis er det den fryser? Når du starter et nyt spil skal
> computeren stå et godt stykke tid mens den processerer selve indholdet
> af databasen - måske endda helt op til en time.

Måske endda også længere end det ...

På min "gamle" computer, en 1100 Mhz med 384 MB ram tog det ihvertfald en
halv times tid at "starte spillet op" med 1 land (den engelske med 5
divisioner) med medium database.

Men når selve spillet er igang kører det dog til gengæld som smurt i
modsætning til CM 4

Fra : JV

Dato : 25-11-03 15:17

On Mon, 24 Nov 2003 22:40:29 +0100, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

> [...]
>divisioner) med medium database.
>
>Men når selve spillet er igang kører det dog til gengæld som smurt i

Men angriberne scorer stadig for mange mål sammenlignet med
virkeligheden, så realisme mæssigt er spillet crap sammenlignet med
cm01-02

Fra : Martin Lorentsen

Dato : 25-11-03 19:26

Det er ikke noget problem at loade spillet ind, men når jeg skal se på min
trup, så er det at det går galt

Martin

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-11-03 23:37

"Martin Lorentsen" <lorentsen@newmail.dk> wrote in message
> Det er ikke noget problem at loade spillet ind, men når jeg skal se på min
> [...]

Prøvet at installere patchen?