Optaget "Ind og ud af Bellevue"???
Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 22-11-03 11:39

Hej NG

(Jeg undskylder hvis netop din gruppe ikke har relevans for dette indlæg)

Dette indlæg er prøvet at x-postet i flere grupper, men det lykkes ikke,
derfor er de poster en efter en, håber ikke det gør for meget skade - men
den skrev "Too many news Groups".

Jeg er meget intresseret i om nogen måske kunne have optaget programmet "Ind
og ud af Bellevue" på DR1 sent Torsdag aften i denne uge.

Jeg er meget intresseret i at få lov at se dette program igen, da jeg
skriver på vegne af min Klub-Leder, som er Leder af en klub for Unge Psykisk
syge mennesker - og det ville være meget lærerigt for medarbejderne der arb.
inde i Klubben at se denne video, desværre var der kun lederen der så den.

Så hvis du tilfældigvis ligger inde med en kopi af dette program, så er vi
meget intresseret i at købe eller låne båndet Da vi vil vise det for de
andre medarbejdere.

Det blev sendt på DR1, og vi har skrevet til dem og spurgt om programmet
blir genudsendt og det gør det ikke, så det er ikke en mulighed heller. Og
man kan heller ikke se programmet på deres hjemmeside :-/

Hvis du er i tvivl om hvad det er for et program jeg snakker om, så kan jeg
fortælle at det var en hård psykiatrisk skadestue i New York, hvor man
fulgte mennesker i alle aldre, komme ind på afdelingen :-/

Skriv helt pr. e-mail til mig privat, da jeg ikke tjekker alle disse
nyhedsgrupper jeg har postet denne meddelse i - på forhånd tak.

Med venlig hilsen

/Henriette

--
Risle HP: www.risle.dk
Kim HP: www.hoffmannart.dk

Fra : Else Holm

Dato : 22-11-03 12:08

"*Henriette* Risle.dk" <HenrietteFJENRMIG@risle.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbf3ca0$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
>
> Skriv helt pr. e-mail til mig privat, da jeg ikke tjekker alle disse
> nyhedsgrupper jeg har postet denne meddelse i - på forhånd tak.

Hvis du ikke har held med efterlysningen, kan en kopi formentlig
købes - se
http://www.dr.dk/generelt/omdr/salg/dr_research/Priser/Print/Print_Pri
ser_TV-udsendelser.htm
Denne mail sendes også til Henriette direkte.

--
Else