4-takt 45-knallert?
Fra : Steen F.

Dato : 21-11-03 16:21

Er der nogen der har - eller har prøvet - den kinesiske 45-knallert med
4-takt motor? Jeg kan ikke huske hvad den hedder. Den skulle vist køre op
mod 40 km/l og have en meget rolig motorgang (ikke så hysterisk som en
2-takter) og være temmelig billig.

Jeres erfaringer med den??

Hilsen Steen

Fra : PVM

Dato : 21-11-03 16:41

Hej Steen

Jeg har en sådan ( den Hedder Jincheng)

Den kører godt og vækker opsigt , men har bygget lidt om på den ...( 110 ccm
, større kaburator osv....)

Men da den var orginal kørte den fint , og larmer næsten ikke

du kan checke modeler på http://www.ewalds.dk/

De har div. modeller .....

Peter

Fra : Steen F.

Dato : 21-11-03 17:22

PVM wrote:
> [...]
> 110 ccm , større kaburator osv....)
> Men da den var orginal kørte den fint , og larmer næsten ikke

Hej Peter
Jeg har lige været inde på hjemmesiden, men jeg synes ikke at det er nogen
af de 45-kanllerter som jeg har set. Det var en scooter med små hjul og
trinbræt og opbevaringsrum til hjælmen uder sædet osv.
Hvilken model har du?

Hilsen Steen

Fra : PVM

Dato : 22-11-03 12:14

Den jeg har er en Q7 ( Også kaldt Monkey or Mini trail )

Den anden model må du lede efter ( kender den ikke)

Prøv Google.dk der er masser søg evt. 4 takt or 4 stoke )

Fra : H. C. Nissen

Dato : 23-11-03 18:47

On Fri, 21 Nov 2003 17:22:01 +0100, "Steen F."
> [...]

>af de 45-kanllerter som jeg har set. Det var en scooter med små hjul og
>trinbræt og opbevaringsrum til hjælmen uder sædet osv.

Mon det er en Branson BS 49 du mener? Jeg kender den kun fra MC
Revyen, og kan derfor ikke bidrage med andet end at det er Amager
Trailer Center der står som importør.

mvh.

/ HCN

Fra : Bo

Dato : 13-07-04 20:19

Har du prøvet http://www.parkhave.dk
De har en 4-taktsscooter der hedder Listo. Den kører godt.

Hilsen Bo

Fra : PVM

Dato : 14-07-04 08:40

Den hedder Jincheng Q7 ( Monkey ) og jeg er meget glad for den , men har
måtte bygge lidt om på den for afå noget mere kraft ..

Peter

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-07-04 11:30

> Har du prøvet http://www.parkhave.dk
> De har en 4-taktsscooter der hedder Listo. Den kører godt.

hvad med en Sachs MadAss?

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13071

// Troels

Fra : HpeA

Dato : 22-11-03 12:53

Hejsa´

Der var på et tidspunkt en der reklamerede med en Jensen Chopper, den var
med 4 takts motor ( 50 - 70 - 90 Ccm). Men det er vist gået i sigselv igen,
for sidst jeg var inde og kigge på siden var der intet link til de knaller
mere. Det var hos en eller anden bil sælger !.
Det var ellers en flot lille 45´er i den helt rigtige chopper stil

HpeA

Fra : Jaks

Dato : 22-11-03 13:05

"HpeA" <hpea@NOWAYfarmands.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere. Det var hos en eller anden bil sælger !.
> Det var ellers en flot lille 45´er i den helt rigtige chopper stil

Wrooom

"66km/l" !!!!!

Jensen Chopper reklameres der for, hos Byskov Biler, se her
http://www.byskov-biler.dk/chopper.html

Fra : Steen F.

Dato : 23-11-03 12:24

Jaks wrote:
> Wrooom
>
> "66km/l" !!!!!

Tja, hvis en lille microbil på 850 kg og 4 cylindre kan køre 22 km/l, så er
det vel ikke umuligt at denne letvægter på 150 kg(?) og 1 cylinder løber så
langt ved pæn kørsel?

Hilsen Steen

Fra : Simon Jensen

Dato : 02-12-03 22:38