ka' det virkelig passe !? (Silent Hill3)
Fra : jk

Dato : 17-11-03 12:47

-at Silent Hill 3's mindstekrav er et GeForce3 64Mb/-eller ATI radeon 8500
?! - her sidder jeg med mit Geforce 2 32MB og kan åbenbart ikke bruge det
til dette spil ??!

/JK

(Øv!)

Fra : Bossy

Dato : 17-11-03 13:03

kender ik lige det omtalte spil men det kan godt passe ....de sidste par
spil jeg har fået mig kan jeg heller ikke køre på min gl. maskine med et
GF2 - 64 mb

eller rettere de køre så dårligt at de ikke er værd at spille..

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 13:27

Det kan sagtens passe.

Hvis spillet er af lidt nyere dato (kender det ikke lige) så må du til
lommerne, hvis du vl spille det. Hvad har du ellers gemt i maskinen?

/Ole

Fra : jk

Dato : 17-11-03 16:14

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan sagtens passe.
>
> Hvis spillet er af lidt nyere dato (kender det ikke lige) så må du til
> lommerne, hvis du vl spille det. Hvad har du ellers gemt i maskinen?

... hvad jeg ellers har gemt i maskinen (?) - hm.- det er en go' gammeldags
Athlon Thunderbird 1.4Ghz fra før AMD begyndte på sit Cyrix-shit mht. til
megaherz-angivelserne , 256Mb 266Mhz ram, på et Asus A7V266 bundkort -
det er ikke ligefrem det sidste nye- men det kører - det ska' det jo :)

/JK

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 20:38

Jeg har en 1.1 Ghz, 512 Mb ram og et geforce4 ti4200.

Til din maskine ville jeg kikke efter sådan et grafikkort. Jeg kan køre alt
på min maskine, i en ret god opløsning.
Desværre er dit grafikkort nok til teknisk museum, men hvis du får fat i det
andet, er du kørende igen, evt. 256 Mb mere ram, men først grafikkortet.

Håber det hjælper lidt.

/Ole