PGO Hot 50 begrænsninger fjernes guide ?
Fra : Disco

Dato : 16-11-03 21:19

Hej med jer "kloge" knallert freaks !!

Skulle lige høre fra min svigerfar om der findes der en site eller 2,
med billede guide af hvordan man hæver speedometeret lidt på en Hot 50 ?

Har læst mig til at der er en ring der bare skal fjernes.....

Eller en venlig sjæl der vil beskrive det, så selv han kan forstå det
(billeder foretrækkes)

Den skal ikke løbe omkring de 80 eller over.... bare få taget nogle af de
vilde omdrejninger af, som den tager nu.
Det lyder helt vildt, selvom den kun rykker de 35 kmt.

Citat fra en site jeg faldt over :
Der er ikke tale om en tuning, da du ikke får maskinen til at yde mere end
den er beregnet til. Der er udelukkende tale om en afdrosling. Scooteren går
bedre - mere rolig gang og lavere omdrejninger, samt at benzinforbruget
forbedres en 25-30% Den "larmer" også mindre.

Bare overnævnte han skal have lavet

Glenn

Fra : JP

Dato : 17-11-03 16:02

Hey Disco
Jeg har tidligere af en venlig sjæl fået dette link:
http://www.scooter-racing.dk/hot50.htm
mvh JP

Fra : Disco

Dato : 17-11-03 19:44

"JP" <@> skrev i en meddelelse
> Hey Disco
> Jeg har tidligere af en venlig sjæl fået dette link:
> http://www.scooter-racing.dk/hot50.htm
> mvh JP

Mange tak !!

Lige det han stod og skulle bruge.....