Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
?: Valg af kamera ?
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 16-11-03 18:31

Indsnævring af feltet:

Jeg har nu fået indsnævret feltet fra Canon IXUS 400, Sony P92, Olympus my
400, Pentax Optio 555 til:

- Pentax Optio 555
og hold fast
- Konica Revio KD 510z eller Minolta Dimax G500 (helt ny)

Begge 5 MB kameraer, meget god farve nøjagtighed.
- Pentaxen er spækket med faciliteter og 5x optisk zoom og hurtigere end
550'eren
godt batteri/levetid aluminium ser lidt plastikagtig ud) 5500,-
- Konica/Minolta - lynhurtigt - lækker chassis (rustfri stål), færre
faciliteter ca. 4500,-

Deres farvebalance er efter mine øjne mere "rigtige" end hovedfeltet!.

Er der nogen, som har erfaringer med disse 2 styks - og jeg er hamrende
forvirret!!!

Hilsen Michael

Fra : .salem

Dato : 17-11-03 00:04

> Er der nogen, som har erfaringer med disse 2 styks - og jeg er hamrende

hvorfor ikke bare springe ud i det og købe et Canon 10D ;) så ved du hvad
du får.

..salem

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 17-11-03 20:38

åh ha

Det ville jeg skam også gerne, men jeg har ikke pengene til det.
Desuden bruger jeg ikke spejlrefleks så meget, som jeg har gjort. Bruger
mere et lommekamera.
har dog stadigt mit Minolta Dynax 700 i

Hilsen Micahel

Fra : .salem

Dato : 17-11-03 21:14

"Michael Svarre Hansen" <micmac39@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ville jeg skam også gerne, men jeg har ikke pengene til det.
> Desuden bruger jeg ikke spejlrefleks så meget, som jeg har gjort. Bruger

ja prisen er lidt i overkanten men tro mig det er en drøm at arbejde med.

plus det er jo snart jul så hvis konen ikke vil købe et til dig så kan du
vel give dig selv en gave. Sig evt til konen hun kommer til at se bedr eud
med det kamera ;)

..salem