Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Svane :-)
Fra : Fums

Dato : 14-11-03 14:08

Det var slet ikke hvad jeg havde regnet med at fotograferer i dag, men da
jeg kom kørende og så svanerne kunne jeg ikke andet end stoppe og tage dette
http://fums.dk/2003/11/index.htm#10 billede til Dagens Foto.

Jeg turde altså ikke gå tættere på, de der ænder kom tættere og tættere på
alt imens mit hjerte hamrede hurtigere og hurtigere. Jeg synes det er blevet
meget godt, men hvad siger "de skrappe drenge" - er jeg tilbage?

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-11-03 14:20

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er blevet
> meget godt, men hvad siger "de skrappe drenge" - er jeg tilbage?

Skrap dreng er jeg så langt fra, men du får nu min kommentar alligevel:
Næste gang må du ned og ligge på maven (, og så må du sørge for, at
det der åndsvage springvand ikke springer lige ud af svanens hovede. Og
væk med ænderne, nu du er i gang. Ellers en meget fin svane.

--
-Jens B.

Fra : Fums

Dato : 14-11-03 14:38

Jens Bruun skrev news:bp2kpl$k2v$1@news.cybercity.dk
> [...]
> det der åndsvage springvand ikke springer lige ud af svanens hovede. Og
> væk med ænderne, nu du er i gang. Ellers en meget fin svane.

LOL - jeg har slet ikke set springvandet. Der var over 100 ænder, to svaner
og nogle andre fugle. De fleste kom tættere og tættere på. Jeg var mange for
de ville overfalde mig som kragerne gør i The Simpsons i det afsnit hvor
Homer bliver tildelt at ryge hash af lægen.

Det var bare at tage tre hurtige billeder med fuglene centreret og i
nogenlunde samme højde, og så tilbage i bilen.

Fums

Fra : Pico

Dato : 14-11-03 17:34

Fums wrote:
> [...]
>
> Det var bare at tage tre hurtige billeder med fuglene centreret og i
> nogenlunde samme højde, og så tilbage i bilen.

Der er vel også varmere
Det er rigtigt hvad der er skrevet, med sådan et motiv skal du ned på maven
evt. lav hugsidende stilling og så lader du øjet aflæse alt andet end selve
hovedmotivet, ud i alle hjørner for at se om der er noget forstyrende som
f. eks. springvandet. Når du nu har gjort alt dette er svanen sikkert også
kommet meget tættere på og væser af dig, måske er der nogen ænder
der skubber til apperatet, så har du efterhånden muligheden for at tage
et dramatisk handlingsmættet billed

Se det var teorien, desvære gør jeg det heller ikke sådan, men det ville
sikkert hjælpe på billederne
Pico

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-11-03 22:29

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev > Det er rigtigt hvad der er skrevet,
med sådan et motiv skal du ned på maven

Sig mig, er i slet ikke klar over hvad der kommer bagud af 100 ænder og en
svane? Det ville jeg ikke ligge på maven i.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Pico

Dato : 14-11-03 23:50

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
>

> Sig mig, er i slet ikke klar over hvad der kommer bagud af 100 ænder
> og en svane? Det ville jeg ikke ligge på maven i.....

Nej, hvad kommer der

Fra : O. Hansen

Dato : 14-11-03 14:46

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> wrote in message
> [...]
blevet
> meget godt, men hvad siger "de skrappe drenge" - er jeg tilbage?

Den svane har spist af min hånd. Den er ganske ufarlig. Så frygt ikke. Ned
på maven med cameraet!
/Ove

Fra : Fums

Dato : 17-11-03 14:45

O. Hansen skrev news:3fb89bee$0$29366$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Den svane har spist af min hånd. Den er ganske ufarlig. Så frygt ikke. Ned
> på maven med cameraet!

Hvor mange fingre har den spist?
Det er heller ikke så meget svanerne som de > 100 ænder jeg var bange for.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk