|
| DVD Pusheren - Fra : Martin Trier Lund |
Dato : 12-11-03 18:23 |
|
Nu har jeg endelig fået fingrene i en Band of Brothers metalbox - det er
utroligt hvad man må gå igennem
For at gøre en lang historie kort bestilte jeg BoB hos DVD Pusheren som
efter mere end 14 dage ikke leverede varen. Dette medførte, at jeg
afbestilte BoB. Tre dage efter jeg har afbestilt BoB trækker DVD Pusheren nu
et beløb (692 Kr.), og det er først fire dage senere, jeg modtager en BoB
metalboks dog kun sparsomt emballeret i en tynd standardkonvolut, hvorfor
den havde en stor bule i låget og en på siden.
Som en følge heraf valgte jeg at påberåbe mig de 14 dages fortrydelsesret,
som jeg har ret til i følge købeloven og som DVD Pusheren selv reklamerer
med, at han tildeler kunden. Jeg har derfor sendt BoB metalboksen tilbage,
dog ikke i en tynd konvolut, men en papæske (9,95) - jeg overvejede faktisk
at sende varen tilbage i samme slags emballage, som jeg modtog den i, men da
jeg stod på posthuset, kunne jeg alligevel ikke få mig selv til at være lige
så uetisk som DVD Pusheren - og på den måde kan han forhåbentlig regne ud,
at han er en tåbe, og at bulerne ikke er kommet som en følge af min
afsendelse, men hans egen mangelfulde emballering.
DVD Pusheren har endnu ikke refunderet det beløb han ifølge loven er
forpligtiget til. Jeg har sendt ham en e-mail, men han svarer ikke
Derfor skal jeg en tur ned i banken og gøre indsigelse - håber at det
hjælper - 692 kr. er da en slags penge.
Heldigvis fandt jeg ud af http://www.proshop.dk lå inde med et eksemplar af
BoB i metaludgaven (712 Kr.),
som jeg bestilte i fredags og modtog om mandagen forsvarligt emballeret og
uden buler - SERVICE. Hvis jeg bare havde bestilt fra Proshop i første
omgang havde eg undgået alt det besvær.
KONKLUSION: Jeg skal aldrig igen handle hos DVD Pusheren.
Martin
| |
Emil Saksager (12-11-2003)
| Kommentar Fra : Emil Saksager |
Dato : 12-11-03 19:09 |
|
"Martin Trier Lund" <trierlund@_nospam_stofanet.dk> wrote in message
news:3fb26c74$0$7870$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> KONKLUSION: Jeg skal aldrig igen handle hos DVD Pusheren.
>
>
> Martin
>
>
Jeg kan ikke være mere enig..
-Emil
| |
David T. Metz (13-11-2003)
| Kommentar Fra : David T. Metz |
Dato : 13-11-03 00:50 |
|
Martin Trier Lund skriblede:
> Derfor skal jeg en tur ned i banken og gøre indsigelse - håber at det
> hjælper - 692 kr. er da en slags penge.
Banken har principielt ikke noget med sagen at gøre længere - jf. den anden
tråd du startede. Men prøv alligevel og forklar at du havde annuleret din
ordre samt at pengene blev trukket før afsendelse.
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923
| |
Martin Trier Lund (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Martin Trier Lund |
Dato : 13-11-03 01:08 |
|
Jeg var en smut omkring forbrugerrådet:
http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/nethandel/
De skriver:
*************
Betal med kort
Der er mange fordele ved at betale med kort, når man handler på nettet. Hvis
du har betalt med kort, kan du få pengene tilbage
- hvis varen ikke leveres
- hvis du ved at udnytte din fortrydelsesret nægter at modtage varen
- hvis der er hævet penge på din konto udelukkende ved brug af dit
kortnummer, uden du har givet lov.
Det er din ret, og det er dem der har udstedt dit kort (oftest din bank),
der skal give dig pengene senest to dage efter, at de har modtaget din
indsigelse.
**************
Hvis forbrugerrådet har ret, burde jeg få mine penge tilbage - jeg skal i
banken i morgen, så det bliver spændende at få en afklaring
"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:3fb2c726$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Martin Trier Lund skriblede:
>
> > Derfor skal jeg en tur ned i banken og gøre indsigelse - håber at det
> > hjælper - 692 kr. er da en slags penge.
>
> Banken har principielt ikke noget med sagen at gøre længere - jf. den
anden
> tråd du startede. Men prøv alligevel og forklar at du havde annuleret din
> ordre samt at pengene blev trukket før afsendelse.
>
> David
> --
> Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
> http://flash.to/oe-quotefix/
> Fix lange links og signaturadskiller:
> http://support.microsoft.com/?kbid=331923
>
| |
Kim Ludvigsen (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Kim Ludvigsen |
Dato : 13-11-03 01:13 |
|
Martin Trier Lund wrote:
>
> Jeg var en smut omkring forbrugerrådet:
>
> Hvis forbrugerrådet har ret, burde jeg få mine penge tilbage - jeg skal i
> banken i morgen, så det bliver spændende at få en afklaring
Meld lige tilbage, hvad banken siger.
--
Mvh. Kim Ludvigsen
| |
Martin Trier Lund (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Martin Trier Lund |
Dato : 13-11-03 18:47 |
|
I dag har jeg været i banken og sammen med min bankrådgiver har jeg udfyldt
en indsigelse, som sendes til PBS. Bankrådgiveren mente dog, at der kunne gå
op til måned, før der kom en afklaring på sagen - men at jeg i sidste ende
nok skulle få mine penge tilbage. Hvis andre der læser dette indlæg har
haft lignende problemer med DVD Pusherens manglende lyst til at refundere
penge samt måden, hvorpå han uretmæssigt hæver penge på jeres konto, vil
jeg anbefale jer at gå ned i jeres bank og gøre indsigelse - på den måde vil
der måske tegne sig et mønster hos PBS.
Og gad vide om ikke PBS kan gå hen og blive træt af en erhvervsdrivende som
DVD Pusheren, hvis flere kunder klager over misbrug? Et retorisk spørgsmål.
Jeg håber imidlertid Pusheren frivilligt refunderer de 692 kr., for jeg vil
heller bruge min tid på noget mere konstruktivt end at brokke mig - fx bruge
tiden på at se en film
"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:3FB2CC77.56DD@kimludvigsen.dk...
> Martin Trier Lund wrote:
> >
> > Jeg var en smut omkring forbrugerrådet:
> >
> > Hvis forbrugerrådet har ret, burde jeg få mine penge tilbage - jeg skal
i
> > banken i morgen, så det bliver spændende at få en afklaring
>
> Meld lige tilbage, hvad banken siger.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
| |
Kim Ludvigsen (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Kim Ludvigsen |
Dato : 13-11-03 19:20 |
|
Martin Trier Lund wrote:
>
> I dag har jeg været i banken og sammen med min bankrådgiver har jeg udfyldt
> en indsigelse, som sendes til PBS. Bankrådgiveren mente dog, at der kunne gå
> op til måned, før der kom en afklaring på sagen - men at jeg i sidste ende
> nok skulle få mine penge tilbage.
Som det tidligere er fremgået af tråden tvivler jeg og andre på, om du
har ret til at gøre indsigelse over for banken, når du rent faktisk har
modtaget pakken. Men hvis banken tager imod en indsigelse, skal du have
pengene med det samme (jeg ville dog ikke brokke mig i din situation,
jfr. ovenstående tvivl).
--
Mvh. Kim Ludvigsen
| |
Martin Trier Lund (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Martin Trier Lund |
Dato : 13-11-03 20:08 |
|
Siger du imellem linierne, at jeg skal opgive at få min penge refunderet? Nu
har jeg da gjort et forsøg, og det er da bedre end bare at forholde sig
passivt.
Mvh.
Martin
"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:3FB3CB5C.3B91@kimludvigsen.dk...
> Martin Trier Lund wrote:
> >
> > I dag har jeg været i banken og sammen med min bankrådgiver har jeg
udfyldt
> > en indsigelse, som sendes til PBS. Bankrådgiveren mente dog, at der
kunne gå
> > op til måned, før der kom en afklaring på sagen - men at jeg i sidste
ende
> > nok skulle få mine penge tilbage.
>
> Som det tidligere er fremgået af tråden tvivler jeg og andre på, om du
> har ret til at gøre indsigelse over for banken, når du rent faktisk har
> modtaget pakken. Men hvis banken tager imod en indsigelse, skal du have
> pengene med det samme (jeg ville dog ikke brokke mig i din situation,
> jfr. ovenstående tvivl).
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
| |
David T. Metz (13-11-2003)
| Kommentar Fra : David T. Metz |
Dato : 13-11-03 02:16 |
|
Martin Trier Lund skriblede:
> Jeg var en smut omkring forbrugerrådet:
> http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/nethandel/
>
> De skriver:
>
> *************
> Betal med kort
> Der er mange fordele ved at betale med kort, når man handler på
> nettet. Hvis du har betalt med kort, kan du få pengene tilbage
> - hvis varen ikke leveres
> - hvis du ved at udnytte din fortrydelsesret nægter at modtage varen
> - hvis der er hævet penge på din konto udelukkende ved brug af dit
> kortnummer, uden du har givet lov.
>
> Det er din ret, og det er dem der har udstedt dit kort (oftest din
> bank), der skal give dig pengene senest to dage efter, at de har
> modtaget din indsigelse.
Ja, men du opfylder ikke kriterierne da du har modtaget varen.
De har iøvrigt fået formuleret sig lidt ubehjælpsomt i pkt 2. Det står
bedre på net-tjek:
"Hvis du har udnyttet din fortrydelsesret ved at nægte at modtage varen " -
Forbrugerrådets formulering er strengt taget noget vrøvl.
Se net-tjek her:
http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/betaling-galt.htm#betalingskort
Bemærk fx:
"Når først du har modtaget det, du har købt, kan du dog almindeligvis ikke
længere benytte dig af denne mulighed, men må i stedet ty til de
almindelige klagemuligheder (...)"
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923
| |
David T. Metz (13-11-2003)
| Kommentar Fra : David T. Metz |
Dato : 13-11-03 02:20 |
|
David T. Metz skriblede:
> Ja, men du opfylder ikke kriterierne da du har modtaget varen.
Men som jeg har skrevet et par gange synes jeg alligevel du skal gå i
banken. Du skal bare ikke slå på fortrydelsesretten, men på den uretmæssige
hævning (før vareafsendelse) samt din annullering (som du godt nok ikke har
krav på, men alligevel).
Det bagkloge råd lyder at du skulle have undladt at modtage varen - så
kunne du nemlig helt sikkert have fået pengene via banken, hvis pusheren
ikke reagerer på din henvendelse. Problemet er at du har handlet
inkonsekvent - du annullerede, men modtog alligevel varen.
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923
| |
Morten Bjergstrøm (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm |
Dato : 13-11-03 22:51 |
|
"Martin Trier Lund" <trierlund@_nospam_stofanet.dk> skrev:
> Siger du imellem linierne, at jeg skal opgive at få min penge
> refunderet? Nu har jeg da gjort et forsøg, og det er da bedre end
> bare at forholde sig passivt.
Du skal da bestemt ikke opgive at få dine penge retur. Spørgsmålet er
bare om det er en sag for banken eller PBS når varen rent faktisk er
modtaget.
At en butik ikke forstår en afbestilling er ikke bankens problem.
Hvis du får store problemer med at få pengene tilbage fra butikken, så
er beløbet i dette tilfælde så højt, at du kan få Forbrugerklagenævnet
på sagen.
Nu kan jeg ikke lige se, hvor lang tid, der er gået fra din returnering
hvor du endnu ikke har fået dine penge refunderet men giv det en uges
tid eller to evt. med nogle rykkere til butikken før du klager.
--
Morten http://miljokemi.dk
| |
Kim Ludvigsen (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Kim Ludvigsen |
Dato : 13-11-03 23:04 |
|
Morten Bjergstrøm wrote:
>
> "Martin Trier Lund" <trierlund@_nospam_stofanet.dk> skrev:
>
> > Siger du imellem linierne, at jeg skal opgive at få min penge
> > refunderet? Nu har jeg da gjort et forsøg, og det er da bedre end
> > bare at forholde sig passivt.
>
> Du skal da bestemt ikke opgive at få dine penge retur. Spørgsmålet er
> bare om det er en sag for banken eller PBS når varen rent faktisk er
> modtaget.
Netop, hvad jeg mente.
> Nu kan jeg ikke lige se, hvor lang tid, der er gået fra din returnering
> hvor du endnu ikke har fået dine penge refunderet men giv det en uges
> tid eller to evt. med nogle rykkere til butikken før du klager.
Og går der over 30 dage før forretningen returnerer dine penge, har du
ret til renter, hvilket du kan læse mere om på Net-tjek:
http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/fortrydelsesret-hvordan.htm
Situationen kan dog blive noget mere mudret nu, hvor du har gjort
indsigelse over for banken (du kan for eksempel risikere at få pengene
dobbelt tilbage - og det er ikke nødvendigvis en god ting).
--
Mvh. Kim Ludvigsen
| |
Morten Bjergstrøm (14-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm |
Dato : 14-11-03 08:59 |
|
Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
> Og går der over 30 dage før forretningen returnerer dine penge,
> har du ret til renter, hvilket du kan læse mere om på Net-tjek:
> http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/fortrydelsesret-hvordan.htm
> Situationen kan dog blive noget mere mudret nu, hvor du har gjort
> indsigelse over for banken (du kan for eksempel risikere at få
> pengene dobbelt tilbage - og det er ikke nødvendigvis en god
> ting).
Hvis banken accepterer indsigelsen vil pengene jo, hvis banken
overholder lovgivningen, skulle tilbageføres kontoen med det samme. Men
det er lidt speget i netop denne situation fordi tilbageførslen måske
ville kunne være en slags konduite fra banken og ikke noget de er
forpligtet til.
Hvad mener du med, at det ikke nødvendigvis er en god ting at få
pengene dobbelt tilbage udover, at der naturligvis skal tilbagebetales
det for meget returnerede?
--
Morten http://miljokemi.dk
| |
Kim Ludvigsen (14-11-2003)
| Kommentar Fra : Kim Ludvigsen |
Dato : 14-11-03 10:30 |
|
Morten Bjergstrøm wrote:
> Hvad mener du med, at det ikke nødvendigvis er en god ting at få
> pengene dobbelt tilbage udover, at der naturligvis skal tilbagebetales
> det for meget returnerede?
Rod med at skulle tilbagebetale det for meget returnerede. Problemer med
bankens fremtidige forståelse, hvis butikken for eksempel fortæller, at
kunden skam havde modtaget varen, men blot fortrudt. Sidstnævnte er
selvfølgelig afhængig af, hvad kunden har skrevet under på i banken. Og
det ændrer selvfølgelig ikke på, at butikken har problemer med PBS,
fordi pengene blev trukket, før varen blev afsendt.
--
Mvh. Kim Ludvigsen
| |
Morten Bjergstrøm (14-11-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm |
Dato : 14-11-03 15:39 |
|
Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
>> Hvad mener du med, at det ikke nødvendigvis er en god ting at få
>> pengene dobbelt tilbage udover, at der naturligvis skal
>> tilbagebetales det for meget returnerede?
>
> Rod med at skulle tilbagebetale det for meget returnerede.
> Problemer med bankens fremtidige forståelse, hvis butikken for
> eksempel fortæller, at kunden skam havde modtaget varen, men blot
> fortrudt. Sidstnævnte er selvfølgelig afhængig af, hvad kunden har
> skrevet under på i banken. Og det ændrer selvfølgelig ikke på, at
> butikken har problemer med PBS, fordi pengene blev trukket, før
> varen blev afsendt.
Ok. Jeg troede, at du havde noget mere alvorligt i tankerne, og det
kunne jeg ikke lige se, hvad skulle være
--
Morten http://miljokemi.dk
| |
Ole Sørensen (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Ole Sørensen |
Dato : 13-11-03 12:49 |
|
Har også droppet dem.....de er simpelthen for ustabile & for
uprofessionelle.
Så hellere betale 5 - 10,- mere for at handle et ordentlig sted.
/Ole
| |
Frank Wium (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Frank Wium |
Dato : 13-11-03 13:01 |
|
Jeg skal heller ALDRIG mere handle med pusheren. Jeg overvejer stadig at
politianmelde ham for ikke at returnere penge for film jeg ikke har modtaget
og efterfølgende har afbestilt. Adskillige mails sendt uden svar.
Jeg er nu spændt på om jeg bliver trukket for den udvidede version af
ringenes herre 2, og hvem ved måske for den tilsendt, som jeg ligeledes
afbestilte for længe siden, som konsekvens af de andre problemer.
/frank
"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb36f93$0$130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har også droppet dem.....de er simpelthen for ustabile & for
> uprofessionelle.
>
> Så hellere betale 5 - 10,- mere for at handle et ordentlig sted.
>
> /Ole
>
>
>
| |
David T. Metz (13-11-2003)
| Kommentar Fra : David T. Metz |
Dato : 13-11-03 13:55 |
|
Frank Wium skriblede:
> Jeg skal heller ALDRIG mere handle med pusheren. Jeg overvejer stadig
> at politianmelde ham for ikke at returnere penge for film jeg ikke
> har modtaget og efterfølgende har afbestilt.
Politi? Arh, de har vist ikke noget med det at gøre. Gå ned i din bank -
hvis du ikke har modtaget noget som der er trukket penge for så
underskriver du en tro og love erklæring og så skal banken sætte pengene
ind på din konto straks. Problemet ligger så mellem pusheren og PBS - ikke
dig og pusheren.
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923
| |
Mikkel Moldrup-Lakje~ (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~ |
Dato : 13-11-03 16:11 |
|
"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:3fb37f0d$0$30084$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Frank Wium skriblede:
> > Jeg skal heller ALDRIG mere handle med pusheren. Jeg overvejer stadig
> > at politianmelde ham for ikke at returnere penge for film jeg ikke
> > har modtaget og efterfølgende har afbestilt.
>
> Politi? Arh, de har vist ikke noget med det at gøre. Gå ned i din bank -
> hvis du ikke har modtaget noget som der er trukket penge for så
> underskriver du en tro og love erklæring og så skal banken sætte pengene
> ind på din konto straks. Problemet ligger så mellem pusheren og PBS - ikke
> dig og pusheren.
Hæhæ... hvis ikke man lige får subject med, var det her en ret
iøjnespringende ordveksling Men hvem ved, der er jo da partier, der
arbejder for en vis legalisering...
Spørgsmål vedr. Pusheren i Guldsmedgade: Kan man købe de samme DVD'er ved
selvafhentning i butikken? Og kan jeg finde ud af, om han har filmen hjemme
inden jeg tager ned i butikken?
Mikkel
| |
Martin Trier Lund (13-11-2003)
| Kommentar Fra : Martin Trier Lund |
Dato : 13-11-03 20:21 |
|
Hej Frank
Jeg giver David ret i, at du skal kontakte din bank, som herefter kontakter
PBS.
Det er lidt surt at spilde sin tid på at gå i banken, vi handler jo trods
alt på nettet, fordi det er nemt, sjovt og billigt - derfor er det skide
ærgerligt, når DVD Pusheren træder på os kunder og ødelægger den gode
købsoplevelse.
"Frank Wium" <fwium@nospamstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb372d6$0$3760$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg skal heller ALDRIG mere handle med pusheren. Jeg overvejer stadig at
> politianmelde ham for ikke at returnere penge for film jeg ikke har
modtaget
> og efterfølgende har afbestilt. Adskillige mails sendt uden svar.
> Jeg er nu spændt på om jeg bliver trukket for den udvidede version af
> ringenes herre 2, og hvem ved måske for den tilsendt, som jeg ligeledes
> afbestilte for længe siden, som konsekvens af de andre problemer.
>
> /frank
>
> "Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fb36f93$0$130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Har også droppet dem.....de er simpelthen for ustabile & for
> > uprofessionelle.
> >
> > Så hellere betale 5 - 10,- mere for at handle et ordentlig sted.
> >
> > /Ole
> >
> >
> >
>
>
| |
Martin Møller (14-11-2003)
| Kommentar Fra : Martin Møller |
Dato : 14-11-03 15:13 |
|
"Martin Trier Lund" <trierlund@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb26c74$0$7870$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nu har jeg endelig fået fingrene i en Band of Brothers metalbox - det er
> utroligt hvad man må gå igennem
>
> For at gøre en lang historie kort bestilte jeg BoB hos DVD Pusheren som
> efter mere end 14 dage ikke leverede varen. Dette medførte, at jeg
> afbestilte BoB. Tre dage efter jeg har afbestilt BoB trækker DVD Pusheren
nu
> et beløb (692 Kr.), og det er først fire dage senere, jeg modtager en BoB
> metalboks dog kun sparsomt emballeret i en tynd standardkonvolut, hvorfor
> den havde en stor bule i låget og en på siden.
>
> Som en følge heraf valgte jeg at påberåbe mig de 14 dages fortrydelsesret,
> som jeg har ret til i følge købeloven og som DVD Pusheren selv reklamerer
> med, at han tildeler kunden. Jeg har derfor sendt BoB metalboksen tilbage,
> dog ikke i en tynd konvolut, men en papæske (9,95) - jeg overvejede
faktisk
> at sende varen tilbage i samme slags emballage, som jeg modtog den i, men
da
> jeg stod på posthuset, kunne jeg alligevel ikke få mig selv til at være
lige
> så uetisk som DVD Pusheren - og på den måde kan han forhåbentlig regne ud,
> at han er en tåbe, og at bulerne ikke er kommet som en følge af min
> afsendelse, men hans egen mangelfulde emballering.
>
> DVD Pusheren har endnu ikke refunderet det beløb han ifølge loven er
> forpligtiget til. Jeg har sendt ham en e-mail, men han svarer ikke
>
> Derfor skal jeg en tur ned i banken og gøre indsigelse - håber at det
> hjælper - 692 kr. er da en slags penge.
>
>
> Heldigvis fandt jeg ud af http://www.proshop.dk lå inde med et eksemplar
af
> BoB i metaludgaven (712 Kr.),
> som jeg bestilte i fredags og modtog om mandagen forsvarligt emballeret og
> uden buler - SERVICE. Hvis jeg bare havde bestilt fra Proshop i første
> omgang havde eg undgået alt det besvær.
>
> KONKLUSION: Jeg skal aldrig igen handle hos DVD Pusheren.
Af fare for at få verbale tæsk for at skrive noget positivt om DVDPUSHEREN
så kan jeg altså kun sige at jeg slet ikke kan genkende al den kritik. Har
handlet der mange gange og er endnu ikke blevet skuffet på nogen måde.
Martin Møller
| |
|
|