Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sony DSC d60
Fra : kim isaksen

Dato : 12-11-03 15:45

Hejsa.

Var lige et smut nede i photographica(skindergade) i anden anledning. Kom
til at snakke om robuste vandtætte digicams til rejsebrug, og de anbefalede
mig at kigge på sony´s DSC-d60.

Er der nogen der har prøvet det. Hvordan er billedkvaliteten i ex. mørke.
Jeg ved godt der ikke er zoom, men så må man jo upfront for at tage sine
billeder. Noget jeg også skal med mit gamle rollei som jeg ellers rejser
med.

Håber på positivt feedback. Så er jeg solgt..!

iM
--
Tourists don´t know where they´ve been, travelers don´t know where they´re
going.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 12-11-03 15:52

Hej Kim!

Nu ved jeg ikke hvad 'rejsebrug' er for dig.. og jeg håber du mener DSC-U60
?

Men mht. rejsebrug - jeg kan kun anbefale dig et Ixus 400 fra Canon. Det
kommer selvfølgelig an på hvad hulan du har tænkt dig at gøre ved det, men
jeg har f.eks. lige haft mit Ixus med på backpacking i 3 uger i Thailand,
der bl.a. involverede en omgang med monsun indover ryksække og lign. Har du
en forsvarlig plastisk emballage og noget der kan suge mulig kondens
overlever det fint regnvejr. Derudover er kameraet meget robust i mine øjne
(der er en meget hård skal og linse er pænt pakket inden i kameraet når det
ikke bruges. Alternativt kan du købe et WDP-800 undervandshus til det) og
tager forrygende billeder - se http://rosenauer.dk (brug exif infoerne i
bunden til at se hvad der er taget med ixus400).

Held og lykke,

Mvh,

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk