Imurel og Immunforsvaret...???
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 08:30

Hejsa

Så tror jeg fanden er løs...;-((

Jeg får det skidt for at forbygge et Chron udbrud...

Nu er jeg blevet forkølet, og kan mærke det ta'r noget hårdere fat, og ikke
sådan at slippe af med igen...

Jeg har før kunnet tæve det ud af kroppen med C-vitamin på 2-3g hver anden
time, jeg kan også godt slå det ned, men det blusser lidt op igen om natten
nu...

Jeg tar selvfølgelig også en Multi-vitaminpille som grundpille, i øjeblikket
er det Omnimin...

Er der andet jeg kan gøre, og hvad kan jeg gøre for at sikre mig bedre i
fremtiden mod infektioner...??

Der er jo et par præparater til styrkning af immunforsvaret med, bl.a IP
Roxo, mener jeg det hedder...

Men jeg vil jo nødig sætte min medicin ud af kraft, så den hæmning det skal
udvirke bare udviskes af den styrkning jeg laver for at holde mig rask
samtidig....

X-post, fordi jeg er interesseret i så mange svar og belysning af sagen fra
så mange som muligt

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-11-03 11:36

["Bevidst" <bevidst[snabel a]tdcadsl.dk> | Wed, 12 Nov 2003 08:30:12
+0100]

>Men jeg vil jo nødig sætte min medicin ud af kraft, så den hæmning det skal
>udvirke bare udviskes af den styrkning jeg laver for at holde mig rask
>samtidig....

Du bør snakke med din læge om du i en periode kan reducere din
indtagelse af Imurel, så dit imunforsvar får lidt mere "power" til at
forsvare dig mod forkølelse o.l.

Da du startede på at få Imurel, var det vel et emne han/hun berørte -
altså hvad du skulle gøre mht. andre infektioner?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 18:23

Hej René

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [...]

> Da du startede på at få Imurel, var det vel et emne han/hun berørte -
> altså hvad du skulle gøre mht. andre infektioner?

Nej, faktisk ikke rigtigt, men så vidt jeg har læst mig til, 'kan' man være
nemmere at vælte omkuld af en førkølelse, det kan jeg så mærke at jeg måske
er...

Sjovt nok gik jeg længe, 1 mds tid inden det fik fat i mig, hvor de andre
kolleger jeg arbejdede med bukkede under for den...

Men jeg kan som sagt mærke at den er sværere at slippe af med igen...

Mvh

Carsten, Esbjerg