Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leica Fotografie International søges.
Fra : Karsten Jühne

Dato : 11-11-03 22:07

Hej.

Hvor kan man købe/låne ovennævnte blad?

Jeg vil gerne læse en artikkel i nr. 7/2003 om den nye Leica CM, men
den ellers velasorterede banegårdskiosk i Århus har ikke bladet.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk

Fra : pwa

Dato : 11-11-03 22:57

"Karsten Jühne" <karsten@jyhne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne læse en artikkel i nr. 7/2003 om den nye Leica CM, men
> den ellers velasorterede banegårdskiosk i Århus har ikke bladet.

se amazon.com, magazines
v/h pwa

Fra : Karsten Jühne

Dato : 12-11-03 00:49

On Tue, 11 Nov 2003 22:57:09 +0100, pwa wrote:

> se amazon.com, magazines

Der kan jeg kun tegne abonnement på kommende numre.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-11-03 00:55

"Karsten Jühne" wrote:

> Der kan jeg kun tegne abonnement på kommende numre.

Bed dit bibliotek om at skaffe det pågældne blad/nummer, de samar-
bejder også med udenlanske biblioteker...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen