Gravid med spiral
Fra : Gitte

Dato : 11-11-03 09:54

Hej

Jeg håber, at der i denne gruppe måske er nogle der kan/vil hjælpe mig
lidt videre på vej, med nogle spørgsmål jeg tumler lidt med.
Jeg har en mistanke om, at jeg måske er gravid, selv om jeg bruger
spiral. Det er der for så vidt ikke så meget underligt i, det er jo
set før.
Men hvordan er muligheder for at gennemføre en graviditet, på trods af
spiralen? Jeg har på nettet kunnet finde en masse info omkring
provokeret abort i forb. med spiral, og om at der er en forhøjet
risiko for graviditet uden for livmoderen. Men intet om muligheden for
at gennemføre en "normal" graviditet - skal det tolkes sådan, at det
ikke er muligt?
Håber der er nogen der ved lidt

MVH
Gitte