Ehrem pumpe suger ikke vand
Fra : Per H

Dato : 10-11-03 23:13

Hvad gør jeg forkert. for jeg kan ikke få min ehrem pumpe til at suge
vand. det er førstegangskøb ( brugt)

Vh Per
icq 8212837

Fra : Martin Razk

Dato : 10-11-03 23:57

du skal suge i slangen, lissom når du skifter vand normalt...
altså slangen der skal spytte vandet ud i akvariet igen!!

martin

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 06:08

On Mon, 10 Nov 2003 23:56:50 +0100, " Martin Razk"
<Razkyou@hotmail.com> skrev:

>du skal suge i slangen, lissom når du skifter vand normalt...
>altså slangen der skal spytte vandet ud i akvariet igen!!

Ak ja ikkae andet.

Der står ellers at den selv kan suge i kataloet. nå men nu virker
det.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 11-11-03 10:21

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ak ja ikkae andet.
>
> Der står ellers at den selv kan suge i kataloet. nå men nu virker
> det.
>
> Vh Per
> icq 8212837

Hej Per
Det kan godt være, at den selv kan suge, men du hjalp den rent faktisk med
at "spytte ud".
Det er luftlommer der hænger i slangen, som lige skal passere.
Det var godt du ikke nåede at få pumpen smidt ud - det er der andre der har
gjort.
Hilsen
Jørgen

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 12-11-03 01:51

> Det kan godt være, at den selv kan suge, men du hjalp den rent faktisk med
> at "spytte ud".

Hvis det er en Pro II er der en kæmpe knap på toppen som du trykker et par
gange på for at få gang i systemet... virker upåklageligt..

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm