Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens Foto: Bilrude
Fra : Fums

Dato : 08-11-03 13:15

Jeg kender desværre ikke baggrunden for dagens foto, men jeg ville gerne.
Der er vist mange muligheder, hvem finder på den bedste?

http://fums.dk/2003/11/index.htm#4

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 08-11-03 13:44

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> wrote in message
> Jeg kender desværre ikke baggrunden for dagens foto, men jeg ville gerne.
> Der er vist mange muligheder, hvem finder på den bedste?

> [...]
Du var vel kommet for tæt på med din store 1200mm telelinse

Mvh. Klaus

Fra : Fums

Dato : 08-11-03 14:33

Fums skrev news:boimlv$67j$1@news.cybercity.dk
> Jeg kender desværre ikke baggrunden for dagens foto, men jeg ville gerne.
> Der er vist mange muligheder, hvem finder på den bedste?

Mon det er en med dårlig ånde som var kommet for tæt på?

Fra : Christian

Dato : 09-11-03 02:14

On Sat, 8 Nov 2003 13:15:28 +0100, "Fums" <spam.er@uønsket.invalid>
wrote:

>Jeg kender desværre ikke baggrunden for dagens foto, men jeg ville gerne.
>Der er vist mange muligheder, hvem finder på den bedste?
>
>http://fums.dk/2003/11/index.htm#4

Hvorfor er det ikke tilladt at 'linke til billerne'?
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Fums

Dato : 09-11-03 03:02

Christian skrev news:eu4rqvc3qjmmdcs1it08goju7mr4pb67q1@4ax.com

> Hvorfor er det ikke tilladt at 'linke til billerne'?

Fordi det er mine billeder og de derfor skal vises på min side. I øvrigt
tror jeg det er forbudt ved dansk lovgivning. Det er fx. forbudt at vise
andres hjemmesiden i ens egen, og jeg vil mene at dette vil være det samme.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Christian

Dato : 09-11-03 10:28

On Sun, 9 Nov 2003 03:01:43 +0100, "Fums" <spam.er@uønsket.invalid>
wrote:

> [...]
>andres hjemmesiden i ens egen, og jeg vil mene at dette vil være det samme.

Undskyld, jeg burde ikke forsøge at være morsom på andres bekostning.
Mine vitser falder altid til jorden eller tilbage i hovedet på mig
selv.

Meningen var såmænd bare at gøre dig opmærksom på, at du havde glemt
at slå stavekontrollen til, da du skrev "billerne" - og det er
selvfølgelig også noget vrøvl, for stavekontrollen er naturligvis
ligeglad med, om du skriver "billerne" eller "billederne".

Og så ikke mere om det. Lad os snakke billeder i stedet for
retsskrivning!
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Fums

Dato : 09-11-03 12:47

Christian skrev news:fp1sqv0iojk5iua7fa13a6rc6ujkutnro9@4ax.com
> [...]
> selvfølgelig også noget vrøvl, for stavekontrollen er naturligvis
> ligeglad med, om du skriver "billerne" eller "billederne".

Det kunne du da godt have sagt i august måned, nu har jeg jo blot genbrugt
teksten lige siden

Tak for stavebogen.

--
Venlig hilsen