God slagter i København
Fra : Allan Møller

Dato : 08-11-03 10:45

Nogen her som kender en god slagter i København - gerne med link til
hjemmeside.
Vi køber normalt storkøb eller månedspakker og det vil vi gerne fortsætte
med.

Mvh. Allan

Fra : monty@dabroz.org

Dato : 08-11-03 18:49

Slagteren ved Kultorvet (dem med butleren) kun økologisk, Slagter Broe på
Gentoftegade og "Din Slagter" på Falkoner Alle er mine foretrukne.

mvh. René

Fra : Michael K. Nathan

Dato : 10-11-03 19:33

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen her som kender en god slagter i København - gerne med link til
> hjemmeside.
> Vi køber normalt storkøb eller månedspakker og det vil vi gerne fortsætte
> med.

Slagter Lund, Peter Bangsvej 123, 2000 Fredriksberg. Tlf.: 38714106
http://www.slagter-lund.dk/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-11-03 09:23

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> wrote in message news:<boidu5$bqq$1@sunsite.dk>...
> Nogen her som kender en god slagter i København - gerne med link til
> hjemmeside.

Slagter Thrane
Nansensgade 30
1366 København
Tlf 33 12 82 54

> Vi køber normalt storkøb eller månedspakker og det vil vi gerne fortsætte
> med.

Hmm, det ved jeg ikke om han gør i.

Ebbe