billiog restaurant i nærheden af Forum
Fra : gap

Dato : 07-11-03 07:12

Hej

Er der nogen der ved hvor man spiser billigt i nærheden af Forum? Det må
gerne være en Thailansk eller kinesisk restaurant bare det er billigt (
50-100 kr) sidst vi var i byen fik vi buffet til 69 kr på Ankara men er der
andre steder? Det er ikke strengt nødvendigt hvor den ligger . Bare
nogenlunde i nærheden af Forum eller metroen.

Med venlig hilsen
Grethe Alsing

Fra : Nanna D. R.

Dato : 07-11-03 10:05

"gap" <gap@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre steder? Det er ikke strengt nødvendigt hvor den ligger . Bare
> nogenlunde i nærheden af Forum eller metroen.

Hvis det skal være thai er Ayuttaya 2 perfekt og super billig! Ligger rundt
om hjørnet fra forum på H C Ørstedsvej.
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0006/35/27/

De fik 4 kokkkehuer da politikken i sin tid anmeldte Ayuttaya 1..

Jeg tror det er en god idé at bestille bord!
Jeg spiser der 1 gang om måneden mindst, også pga. prisen

Nanna

Fra : Hektor

Dato : 07-11-03 10:16

"gap" <gap@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> andre steder? Det er ikke strengt nødvendigt hvor den ligger . Bare
> nogenlunde i nærheden af Forum eller metroen.

Hvad med restaurant Seb som ligger ved Farum Park. Spis alt hvad du kan og
få tjeneren til at notere det som 4xdagsarrangement på kommunens regning...

Kunne ikke lade være : )

Mvh
Hektor

Fra : Peter Westh

Dato : 07-11-03 13:33

"gap" <gap@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fab37d5$0$9744$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> andre steder? Det er ikke strengt nødvendigt hvor den ligger . Bare
> nogenlunde i nærheden af Forum eller metroen.

Hvad med Floras Kaffebar på Blågårds Plads? De plejer at have en god
dagens ret til i omegnen af 80 kroner.

http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0001/04/10/

MVH

Peter

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 08-11-03 06:14

"gap" skrev i en meddelelse...
> [...]
> andre steder? Det er ikke strengt nødvendigt hvor den ligger . Bare
> nogenlunde i nærheden af Forum eller metroen.

"Metrobar" (tidligere Lytterkroen) på venstre side af Radiohuset på
Rosenørns Alle, (skråt overfor metroen) er nok det allernærmeste
spisested du kan komme. Måske kan du være så heldig at møde
vores gode ven Jørgen Umulius el. andre kendte fra radio/tv.

SPECIALITET:
Metroburger med råstegte kartofler, guacamole og auberginepuré til
85 kroner.

God fornøjelse!

Mvh.
Peter W. Bosse

When in the neighborhood of Copenhagen, don't forget to listen to
Radio Jazz on FM 102,9, Hybrid 104,5 FM - now more hours than ever.
Monday-Friday 21.00-03.00 and Saturday-Sunday 12.00-16.00! Not on
the Net yet, but visit the homepage www.radiojazz.dk to learn more!

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 08-11-03 09:36

"Peter W. Bosse" skrev i en meddelelse...
> [...]
> spisested du kan komme. Måske kan du være så heldig at møde
> vores gode ven Jørgen Umulius el. andre kendte fra radio/tv.

Jeg glemte vist at nævne! .. at hvis du er rigtig frisk og vil have billig mad,
så gå op i Radiohuset's kantine (ind af hovedindgangen). Hvis nogen
skulle finde på at spørge, så sig bare at du synger med i Danmarks
Radios pigekor el. lign. - Jeg sååhh' julemanden kysse moor!.. - Sådan!

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 09-11-03 12:23

gap wrote:
> [...]
> 50-100 kr) sidst vi var i byen fik vi buffet til 69 kr på Ankara men er der

Dalaman på Vodroffsvej. Kig her: http://www.dalaman.dk.
Jeg har sidst været der for ca. 1 år siden. Det er
udmærket, og priserne er sammenlignelige med priserne
på Ankara.

Mvh.
Henrik

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 10-11-03 15:52

"Peter W. Bosse" <pwboss@jazzinvalid.dk> writes:
> [...]
>
>SPECIALITET:
>Metroburger med råstegte kartofler, guacamole og auberginepuré til

Jeg må indrømme, at Metrobar har skuffet mig meget de sidste 2-3 gange,
jeg har været der.

Café Konjak på H.C. Ørstedsvej er i mine foretrukne - og ellers ville jeg
- som tidligere foreslået - måske bevæge mig mod Indre Nørrebro i stedet.
Floras er klart en mulighed, men der er også mange andre steder omkring
Blågårdsgade, eksempelvis www.barstarten.dk

Mange hilsner

Kasper Hyllested