Love Shop forever :-)
Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 07-11-03 00:11

Er lige trådt ind af døren efter aftenens koncert i Pumpehuset, og hvor
var det bare godt. Kan kun anbefale at smutte ind og høre dem hvis i får
chancen.

Mvh

Bruno

Fra : Peter Theglev

Dato : 07-11-03 09:31

iddqdATworldonline.DenmarK wrote:
> Er lige trådt ind af døren efter aftenens koncert i Pumpehuset, og hvor
> var det bare godt. Kan kun anbefale at smutte ind og høre dem hvis i får
> [...]
Ja, de skuffer sq aldrig.
"Billeder af Verden", "Min Elvis", "Bellavista Sol" - for blot at nævne
nogle af aftenens højdepunkter!

Ses i Viften på fredag!

/Peter

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-11-03 20:17

"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK>
skrev i en meddelelse news:boeken$16te$2@news.cybercity.dk...

> Er lige trådt ind af døren efter aftenens koncert i Pumpehuset, og hvor
> var det bare godt. Kan kun anbefale at smutte ind og høre dem hvis i får
> chancen.

Hej
koncerten i Pumpehuset i går var min første Lovoshop
live koncert og for fanden hvor var det fedt !
,,en totaloplevelse i lyd,lys og nærvær

Der er sku noget lækkert over en koncert med et
dansk band der synger på dansk.

nu er spørgsmålet bare skal jeg se dem i viften eller
forbrændningen og hvem af vennerne kan jeg lokke
med

Jan Rasmussen
indehaver af 1990/91 --> Anti

Fra : Michael Hjorth

Dato : 08-11-03 23:53

On Fri, 07 Nov 2003 00:11:19 +0100, iddqdATworldonline.DenmarK wrote:

> Er lige trådt ind af døren efter aftenens koncert i Pumpehuset, og hvor
> var det bare godt. Kan kun anbefale at smutte ind og høre dem hvis i får
> chancen.

Ja, sådan havde jeg det også da jeg hørte dem på Gimle i Roskilde den 15. maj i år. Det er noget af det bedste den danske musikscene kan byde på i øjeblikket.

Michael.