Lille bradepande med låg
Fra : pusmand

Dato : 05-11-03 12:29

Kan nogen fortælle mig, hvor jeg kan købe en sådan ? Låget er af plast og
har to håndtag, der vippes op samt i enderne af er der to "skydere", som
skubbes ind over bradepanden, sådan at låget sidder fast.

Fra : zasha

Dato : 05-11-03 18:50

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle mig, hvor jeg kan købe en sådan ? Låget er af plast og
> har to håndtag, der vippes op samt i enderne af er der to "skydere", som
> skubbes ind over bradepanden, sådan at låget sidder fast.

Jeg har set noget der kunne ligne i Kvickly i denne eller sidste uge...men
jeg husker den ikke som "lille"...jeg undrede mig mest over hvad man skulle
bruge den til?

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html

Fra : Pia J

Dato : 06-11-03 08:48

> Jeg har set noget der kunne ligne i Kvickly i denne eller sidste uge...men
> jeg husker den ikke som "lille"...jeg undrede mig mest over hvad man
skulle
> bruge den til?

Måske hvis man bager mange kager og ikke synes det virker film over
resterne??

:Pia

Fra : pusmand

Dato : 06-11-03 11:33

> Jeg har set noget der kunne ligne i Kvickly i denne eller sidste uge...men
> jeg husker den ikke som "lille"...jeg undrede mig mest over hvad man
> [...]

Har osse set den i SuperBrugsen i denne uge. Men det er ikke den "rigtige"
udgave... Der er nemlig hverken håndtag eller ordentlige lukkemekanismer på.
Den er super at bruge, hvis f.eks. børnene skal have skole-kage med. Og
ellers til anden fragt af bagværk.

Fra : zasha

Dato : 06-11-03 16:06

<klip> Har osse set den i SuperBrugsen i denne uge. Men det er ikke den
"rigtige"
> udgave... Der er nemlig hverken håndtag eller ordentlige lukkemekanismer
på.
</klip>

Hej igen
Har lige været i Kvickly Vordingborg og de har den endnu, på tilbud til 50
kr. med håndtag og lukkedimser...det _må_ være den du efterlyser..
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)