Quake 3 til mac - hjælp!
Fra : Thomas Berger

Dato : 05-11-03 10:48

Jeg står i en situation hvor jeg har brug for Quake 3 til Macintosh,
da jeg skal lave en benchmarktest i løbet af torsdag...
Desværre har spillet vist sig noget nær umuligt at opdrive i
butikkerne, og derfor tænkte jeg om der mon var en her i gruppen der
ville være villig til enten at låne eller sælge mig sit eksemplar af
Quake 3...

Smid mig en mail på:
bluthshendel snabela hotmail punktum com

hilsen
Thomas Berger

Fra : Peter Perlsø

Dato : 05-11-03 15:33

www.macgame.dk

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-11-03 16:08

Peter Perlsø <nospam@nospam.com> wrote:

> www.macgame.dk

Som åbner www.officeline.dk
Hvad er der sket med macgame?

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Peter Perlsø

Dato : 05-11-03 16:14

Kaj Christiansen wrote:

> Som åbner www.officeline.dk
> Hvad er der sket med macgame?
>
> mvh.
> Kaj.

Det var pokkers!

De må være blevet opkøbt... men de var en del af Attention Software ?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-11-03 12:16

Thomas Berger wrote:

> Jeg står i en situation hvor jeg har brug for Quake 3 til Macintosh,
> da jeg skal lave en benchmarktest i løbet af torsdag...

Quake 3 er lavet så smart, at du ikke behøver en speciel Macintosh
version af cd'en, men blot kan bruge en fra Windows eller Linux.

Først skal du hente Mac-version og installere denne, hvilket kan gøres
fra f.eks. VersionTracker hvor den findes her: <URL:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/8961 >

Når overstående bliver installeret på Mac OS X, vil det placere Quake 3
programmet (.app) i /Applications/Quake3, men da installationen kun
indeholder Mac-filerne, skal du have fat i selve spillet fra din
Windows, Linux eller Mac-cd. Sæt cd'en i drevet, og find filen med
navnet "pak0.pk3", som fylder omkring 460 MB. Kopier denne fil til
/Applications/Quake3/baseq3 mappen, og du er klar til at starte spillet.

Held og lykke

--
Michael Rasmussen, mir (at) irczone.dk http://macintosh.irczone.dk
»To see tomorrow's PC, look at today's Macintosh«, Byte.