Erfaringer med Formac Studio TVR ?
Fra : Tommy Bernholm

Dato : 04-11-03 19:05

Hej

Jeg overvejer at anskaffe en eller anden tv løsning til min mac. Løsningen
skal bruges til at optage tv programmer, for så at vise dem på fjernsynet,

Jeg har kigge på EyeTV, men synes umiddelbart at mpeg1 er for dårligt.
Derfor er jeg nu faldet over Formac studio TVR som en mulighed. Jeg ved den
capture i DV kvalitet, hvilket fylder meget, men harddisk plads er jo ikke
det store problem efterhånden.

Er de nogen der har erfaringer med Formacs nye TVR sofware, og evt. deres
nye Studio TVR ?

Priser: I Tyskland kan man købe studio TVR til 333 euro inkl. Tysk moms.
Jeg kan ikke finde prisen herhjemme. Her kan jeg kun finde prisen på studio
DV/TV, som koster 4800,-

Med venlig hilsen

Tommy Bernholm

Erstat invalid med dk.