Sync mellem to Mac'er?
Fra : Thomas (8260)

Dato : 04-11-03 08:58

Hejsa

Kan man / Med hvilket program kan jeg med enkelt klik Sync's en bestemt
mappe på min bærbare fra min stationære?

Mvh

Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 04-11-03 12:12

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan man / Med hvilket program kan jeg med enkelt klik Sync's en bestemt
> mappe på min bærbare fra min stationære?

hvis du har Panther (Mac OS 10.3) og et mac abn. vil din iDisk helt
tiden være synconiseret... men der findes sikkert billlere løsninger :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 04-11-03 13:49

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Kan man / Med hvilket program kan jeg med enkelt klik Sync's en bestemt
> mappe på min bærbare fra min stationære?

Arkivsynkronisering (File Synchronization) klarer jobbet.

<http://www.mothsoft.dk/fs.html>

--
mvh.
Mogens Thyregod