tracke afsendelse fra Apple Store?
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 04-11-03 08:13

Hej,

Hvorn tracker man en forsendelse der er sendt fra Apple Store. De har
anvendt Kuehne & Nagel men jeg kan ikke tracke på deres hjemmeside (den
kender ikke tracking nummeret). Den side Apple henviser til bliver vist ikke
opdateret.... Min pakke skulle være afsendt i fredags og jeg ville da godt
lige vide lidt om hvor den er i verden og hvornår jeg kan vente den så jeg
kan være hjemme.

De plejer vist at bruge TNT her i DK? Når jeg indtaster tracking nummeret i
TNT's system kan jeg heller ikke identificere en afsendelse...

Nogen gode råd?

mvh
Anna

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-03 13:08

Anna M. Andersen <aandersenpilaf@mail.dk> wrote:

> [...]
> lige vide lidt om hvor den er i verden og hvornår jeg kan vente den så jeg

Jeg har lige været igennem samme tur. Når man klikker på nummeret i
Order Status dukker der en tracking side op. Den bliver skam opdateret,
bare ikke særlig tit.

> De plejer vist at bruge TNT her i DK? Når jeg indtaster tracking nummeret i
> TNT's system kan jeg heller ikke identificere en afsendelse...

Først når alle delene er samlet i Luxembourg overgives de fra Kühne &
Nagel til TNT. På det tidspunkt kan man tracke forsendelsen på TNT's
hjemmeside. Der er noget om, at hvert enkelt vare i ordren har et
nummer. Jeg mener, det er de ti første cifre, som er ens på alle
varerne, der skal bruges.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 04-11-03 13:43

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> Anna M. Andersen <aandersenpilaf@mail.dk> wrote:
>
>Når man klikker på nummeret i
> Order Status dukker der en tracking side op. Den bliver skam opdateret,
> bare ikke særlig tit.

OK - tak for hjælpen - det er godt at vide. Den er åbenbart ikke blevet
opdateret siden fredag, det var derfor jeg var ved at opgive ad den vej. Jeg
kan se at det tracking nummer jeg har er 10 cifret så det passer nok fint
nok med det jeg skal bruge på TNT's hjemmeside når jeg kommer så langt.

L8r

Anna