Hvor koeber man en iBook?
Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 03-11-03 13:24

Hej.

Nu har jeg kigget forelsket laenge paa en G3 iBook, og nu er den
soereme blevet opdateret til at vaere G4! jamen dog!

Men... som studerende vil jeg gerne spare hvor der spares kan.
Jeg har set at Apple har et student developer medlemskab,
saa man for 99$ kan faa et once-in-a-lifetime hardware discount. Kan
det saa betale sig at melde sig ind og faa rabatten der?

Maskinen jeg gerne vil have er en 12" iBook med Airport.

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.