Pynt til Tun Mousse
Fra : "

Dato : 03-11-03 15:56

Er der nogen der har et forslag til lidt "fancy" pynt der kan spice en Tun
Mousse lidt op?

Mvh

....=>PH<=...

Fra : Kai Andersen

Dato : 03-11-03 16:32

Noget grønt, dild, persille, salat eller lign. og så noget kaviar.

Kai

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-11-03 16:32

"<=\\PH/=>" <ph81@stofanet.dkREMOVE> wrote in

> Er der nogen der har et forslag til lidt "fancy" pynt der kan spice en
> Tun Mousse lidt op?

Det helt klassiske er vel en tomat, der udskæres lidt kækt, og arrangeres
ovenpå moussen sammen med et eller to grønne blade (rucula f.eks.). Man
kunne også bruge bladselleri (med top og det hele).

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Thomas

Dato : 03-11-03 18:01

"<=\PH/=>" <ph81@stofanet.dkREMOVE> wrote in message
> Er der nogen der har et forslag til lidt "fancy" pynt der kan spice en Tun
> Mousse lidt op?

Hvad med noget brøndkarse ? Passer fint til moussen og er dejlig grønt

Thomas

Fra : Mimi

Dato : 03-11-03 21:56

"<=\PH/=>" <ph81@stofanet.dkREMOVE> wrote in message
> Er der nogen der har et forslag til lidt "fancy" pynt der kan spice en Tun
> Mousse lidt op?

Forårsløg snittet på langs i lidt japansk inspireret stil + kaviar.
/Mimi

Fra : "...=>PH

Dato : 03-11-03 23:17

Jeg takker for de forskellige forslag... Tror det i al fald ender med noget
grønt af en art.

Med Venlig Hilsen

....=>PH<=...

Fra : Jørgen Hess

Dato : 03-11-03 23:50

> Jeg takker for de forskellige forslag... Tror det i al fald ender
med noget
> grønt af en art.
>
> Med Venlig Hilsen

Vel egentlig meget logisk
mvh
Jørgen

Fra : MariaF

Dato : 04-11-03 13:24

hvad med rejer og æg. Citroner i både og icebergsalat i strimler, hvad med
flütes?

Knuz

Maria