Kontorstol advarsel !
Fra : Kurt

Dato : 14-04-01 10:11

Fra mange sider har der været talt om en konstorstolsædes hældning, den
skal hælde forover, men en advarsel kommer her:
Jeg har fået konstateret en alvorlig lidelse i mit haleben og det
stammer fra kontorstolssædet, der ikke mere hælder forover. Den skal
være i vatter hverken mere eller mindre.

vh
kurt

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-04-01 10:19

Kurt wrote:

> [...]
> stammer fra kontorstolssædet, der ikke mere hælder forover. Den skal
> være i vatter hverken mere eller mindre.

Mon ikke en afvekslende hverdag (herunder: sæder i vatter og sæder med
hældning) kan gøre en del for at forhindre lidelser af forskellig
karakter?

En anden skæg ting kan gøre - godt nok for nakken men alligevel:

Lav en smiley
Og en omvendt smiley (-:

Vend nu hovedet i en stille bevægelse, indtil smileyerne vender
rigtig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine