Foodprocessor i Bilka på tilbud
Fra : René Hansen

Dato : 01-11-03 23:26

Hej alle

I næste uge er der er en Bosch foodprossesor på tibud i Bilka til 699. Vil
den kunne røre 500g - 1000 g fars og dej op uden at brænde sammen. Jeg er
ikke stor forbruger af indkøb af hele og halve svin derfor er mit behov ikke
til "proffesionelle".
Dog vil jeg understrege at sidder der en kender der mener den ikke kan
klarer det før
omtalte hører jeg meget gerne fra vedkommende
Forsat god weekend

Mvh René

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 02-11-03 05:55

On Sat, 1 Nov 2003 23:25:48 +0100, "René Hansen"
<lukather@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>ikke stor forbruger af indkøb af hele og halve svin derfor er mit behov ikke

Der er en forholdvis lille motor, men den burde kunne klare det.
Ifølge Bosch kan den klare op til 0,7 liter hvederødsdej, men ifølge
Elgigantens hjemmeside (hvor prisen er 999 kr.) kan den klare op til 3
kilo. Det lyder dog lidt overdrevet i mine ører - min egen Moulinex på
450 watt har problemer, hvis brøddeje kommer op over 1 kg.

KS