Holde window øverst hele tiden?
Fra : Theis

Dato : 14-04-01 01:55

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har i forbindelse med online salg brug for at mit "shopping cart"
window altid vises øverst - selv når focus fjernes fra det - ala samme
måde som ICQ-menuen. Er der nogen der ved hvordan det kan løses i
javascript?

Hilsen Theis

Fra : Borge

Dato : 14-04-01 01:59

Theis <cadex@mail1.stofa.dk> skrev i en
> [...]
> window altid vises øverst - selv når focus fjernes fra det - ala samme
> måde som ICQ-menuen. Er der nogen der ved hvordan det kan løses i

er det med vilje du sender det samme 2 gange?

Fra : Ghashûl

Dato : 16-04-01 10:47

On Sat, 14 Apr 2001 02:59:19 +0200, "Borge" <borge_jensen@get2net.dk>
wrote:

>er det med vilje du sender det samme 2 gange?

Jeg har kun det ene indlæg på min server, kunne se ud som om han har
slettet det ene indlæg, så det har nok været en fejl.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-01 02:28

Sat, 14 Apr 2001 02:54:36 +0200, skrev Theis <cadex@mail1.stofa.dk>:

> [...]
>window altid vises øverst - selv når focus fjernes fra det - ala samme
>måde som ICQ-menuen. Er der nogen der ved hvordan det kan løses i

Dette er vist, det nærmeste du kan komme.

I <head> på den side, som hele tiden skal være i top:

<script>
StayTop=setInterval('self.focus()',1000)
</script>

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Theis

Dato : 14-04-01 09:28

On Sat, 14 Apr 2001 03:27:33 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

><script>
>StayTop=setInterval('self.focus()',1000)
></script>
>
>med venlig hilsen
>Knud

Kan det virkeligt ikke løses anderledes? For det ovenstående vil
samtidig fjerne focus fra det vindue hvor fkunderne er ved at bestille
- og det er jo ik så hensigtsmæssigt!
Se evt. www.pizza4you.dk - det er ved online pizza bestilling de
kniper med det vindue! Nu har jeg gjort således, at 'shopping cart'
vinduet kommer i focus hver gang der sker en ændring i
bestillingslisten (onchange) - men aalways on top ville være klart at
foretrække!

Venlig hilsen
Theis Olesen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-04-01 10:11

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Dette er vist, det nærmeste du kan komme.
>
> I <head> på den side, som hele tiden skal være i top:
>
> <script>
> StayTop=setInterval('self.focus()',1000)
> </script>

Det vil jeg ikke anbefale at bruge, da det ødelægger muligheden for at
navigerer på hovedsiden. Desværre er det ikke med javascript muligt at
sætte et vindue til altid at være forrest ud også at give det fokus.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere