Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så skidt da.. Et mere til kritik...
Fra : Martin Petersen

Dato : 01-11-03 00:01

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=48702

Jeg lover at der ikke kommer flere i dag. :)

- Martin

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-11-03 00:16

On Sat, 1 Nov 2003 00:01:09 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=48702

Det er ikke klart for mig om du vil have feedback her eller på
fotokritik.dk, men du får så lidt her:

Den hvide flade og himlen snyder hvidbalancen, så himlen bliver
unaturligt blå og muren blålig, det grønne bliver gråligt. Det kan man
så vælge at tage som en feature.
Uden at jeg har haft det under lup: Det virker lidt uskarpt.
Huset vælter voldsomt bagover. Det er taget noget nedefra, måske burde
det have været rettet delvis op.
Jeg synes det er ufokuseret, at motivet er uklart:
- det grønne t.v. er ikke spændende som det ses i udsnittet her, men
dækker for en fløj af huset som ser meget spændende ud, klasicisme med
stråtag? I baggrunden stikker et tårn eller spir lige akkurat op uden
at man får noget indtryk af det.

Håber du kam bruge det. Stedet ser spændende ud.

>Jeg lover at der ikke kommer flere i dag. :)

Det behøver du ikke, præsentation er fotos til debat er det mest
interessante her. Men jeg er i tvivl om henvisninger til fotos på
fotokritik.dk.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-11-03 00:29

Peter Loumann (me@privacy.net) skrev følgende:

> [...]
> at man får noget indtryk af det.
>
> Håber du kam bruge det. Stedet ser spændende ud.

Det er rart med feedback. Til din oplysning ang. komposition og farver, kan
jeg fortælle at det er genspejlingen fra en dam foran huset. Billedet står
på hovedet. :)

> Det behøver du ikke, præsentation er fotos til debat er det mest
> interessante her. Men jeg er i tvivl om henvisninger til fotos på
> fotokritik.dk.

Det er mest fordi det er let at bruge. Det fritager mig fra at lave en side
til mine billeder. :) Også slår jeg to fluer med et smæk. Jo mere kritik
jo bedre.

- Martin