Bloodbowl Alive
Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-10-03 23:10

Hejsa

Jeg synes lige jeg vil dele min nyeste opdagelse med andre.
Bloodbowl er navnet og vold er i højsædet i dette spil.
De der kender Games Workshop's Bloodbowl vil helt sikkert nyde at spille det
på computeren, her er det ingen nødvendighed at være to, der er nemlig
singleplayer mode. Og det bedste af det hele er at det foregår i 3D, så kan
man nyde volden på nærmeste hold, absolut ikke for børn..
Hent spillet her:
http://dchomard.free.fr/data/html/bloodbowl/BBhome.html

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Jesper

Dato : 14-10-03 07:45

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> man nyde volden på nærmeste hold, absolut ikke for børn..

Mange, mange tak! :)

Fra : Michael Christensen

Dato : 14-10-03 10:39

Hejsa..

Jeg synes ikke at mit single player virker ?? Når jeg vælger det så skal jeg
stadig styre mine modstandere..??
Hvad gør jeg forkert...

Men det er fedt at det er lavet !!!

Fra : Gimmer

Dato : 14-10-03 10:57

Takker og bukker utroligt mange gange... nu vil jeg straks prøve det
vh Gimmer

Fra : Mercenary

Dato : 14-10-03 17:12

> [...]
kan
> man nyde volden på nærmeste hold, absolut ikke for børn..

YES !! Det spil har jeg ledt og ledt og ledt efter, siden jeg begyndte at
spille brætspillet.
10000000000 tak

/Merc

Fra : Jørgen

Dato : 14-10-03 20:59

ØRV, jeg kan ikke finde siden

Fra : Michael Christensen

Dato : 14-10-03 21:12

HJÆÆÆLP

Jeg kan stadig ikke spille singleplayer, jeg kommer til at spille for det
andet hold selvom jeg vælger single player..??

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-10-03 21:45

"Michael Christensen" <MesterMc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HJÆÆÆLP
>
> Jeg kan stadig ikke spille singleplayer, jeg kommer til at spille for det
> andet hold selvom jeg vælger single player..??

Hejsa

Min fejl, jeg var for hurtig.. Udviklerne arbejder på at lave en
singleplayer del. Så indtil da må man finde en at spille med så downloadet
ikke er helt forgæves..
Jeg har imidlertid fundet en netværksversion skrevet i Java, grafikken er
simpel men ikke grim, og så vidt jeg har kunnet forstå på det hele så skulle
den også kunne køres over internettet, passer det ja så bliver det jo ikke
helt kedeligt at spille.
Java versionen findes her:
http://home.austin.rr.com/javabbowl/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-10-03 10:41

On Tue, 14 Oct 2003 22:44:40 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

> [...]
>
>Min fejl, jeg var for hurtig.. Udviklerne arbejder på at lave en
>singleplayer del. Så indtil da må man finde en at spille med så downloadet

Da spillet blev lagt ud for et par år siden talte jeg med ham der stod
bag det, og han sagde, at de ikke ville arbejde videre på det, så jeg
tror ikke, at du skal gå og vente på singleplayer delen - der er trods
alt heller ikke sket noget på de sidste 2 år.

Mvh
Michael

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-10-03 21:16

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ØRV, jeg kan ikke finde siden

Den er der, den kører bare M E G E T langsomt, tror næsten at det er en
hjemmeserver med meget lidt båndbredde

Mvh
Benjamin