[BF1942 - Desert Combat] Serveren er start~
Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 21:02

Så kører gruppens spilserver.

212.242.253.102:14567

Max 12 spillere.

Friendly Fire on.

Mapcycle:
el_alamein
iwo_jima
bocage
midway
tobruk
dc_weapon_bunkers

Først til mølle.....

Den lukker i nat engang, og starter op igen i morgen på et tidspunkt... Hold
øje med denne tråd.

Til Kr0oZe og Erik: Jeg glemte at fortælle det var en DC server. Spiller i
det, eller skal det bare være standard BF?

- Martin, Knopfisk[DK]

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 21:05

HOV!

Password = dunk

- Martin

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 10-10-03 21:07

> Så kører gruppens spilserver.

Argh - Sig til i lidt bedre tid en anden gang. Skal lige installere :|

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 10-10-03 21:43

> Argh - Sig til i lidt bedre tid en anden gang. Skal lige installere :|

Og dog - Slettede DC for to dage siden og skal hente det igen. :|

Fra : Erik

Dato : 10-10-03 21:59

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Til Kr0oZe og Erik: Jeg glemte at fortælle det var en DC server. Spiller i
> det, eller skal det bare være standard BF?

Kanon jeg spiller selv mest dc.

--
Erik

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 23:47

Jeg lukker serveren nu...

Åbner igen i morgen eftermiddag. Så håber jeg folk er mere klar. :)

- Martin

Fra : Henrik Hansen

Dato : 11-10-03 00:05

> Jeg lukker serveren nu...
>
> Åbner igen i morgen eftermiddag. Så håber jeg folk er mere klar. :)

Jeg er helt sikkert klar, hvis det bliver en normal BF1942 server eller en
Secret Weapons server...

;)

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : Silver

Dato : 11-10-03 00:18

Fedt nok, vores server kommer osse snart online, det drejer sig om klanen
SNAFU, som originalt var en Day of defeat klan men som nu er udvidet til
Desert Combat.

Vores server er placeret oppe i sverige hos en af vores klanspillere, han
hoster den med en 10mbit linje til os så den skulle kunne trække en del
folk, hans linje bliver osse på et tidspunkt opgraderet til 100mbit linje.

Vi vil gå igang med test af serveren her i weekenden og så skulle den gerne
køre fra næste uge.

Alle er velkommen på den, forudsat at folk ved hvad teamplay går ud på...
;).

Mvh
[SNAFU]DamnNation