Titel og kunstner søges..
Fra : sect.

Dato : 31-10-03 18:55

Jeg er, mildt sagt ved at blive sindssyg.. for længe siden kom jeg selv og
min bror til at snakke om en sang men vi kunne ikke komme på titlen eller
kunstneren. Efterhånden bliver jeg mere og mere skør, for uanset hvem jeg
spørger, er der ingen der ved hvilken sang det er. Har prøvet diverse
musikforretninger, google, kazaa og alle mulige andre steder uden held, så
nu håber jeg lidt at der er nogen her der kan hjælpe.

Omkvædet er noget lign. "Like a coaster, like a rollercoaster. Sometimes
you´re up, sometimes you´re down" Er rimelig overbevist om at det er en
kvinde som synger den, og vi mener den er fra sidst i firserne, måske
starten af halvfemserne.

Håber nogen kan hjælpe...

mvh. Simon

Fra : Michael Schrøder

Dato : 31-10-03 19:43

> [...]
> you´re up, sometimes you´re down" Er rimelig overbevist om at det er en
> kvinde som synger den, og vi mener den er fra sidst i firserne, måske

Jamen det kan jeg da.....

Sugar (& The Lollipops) / Like a roller coaster (fra '82 eller '83)

Mvh
Michael

Fra : Lars Frandsen

Dato : 31-10-03 19:46

"sect." <ss@kks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> you´re up, sometimes you´re down" Er rimelig overbevist om at det er en
> kvinde som synger den, og vi mener den er fra sidst i firserne, måske

Hej Simon.

Det kan du ikke være bekendt. Nu kan jeg heller ikke få den sang ud af
hovedet
Desværre har jeg ikke nogen løsning lige nu og her, men jeg er enig med dig
i, at den må være fra engang i 80'erne.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-10-03 20:09

"sect." <ss@kks.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er, mildt sagt ved at blive sindssyg..

Det var da synd for dig

> Omkvædet er noget lign. "Like a coaster, like a rollercoaster. Sometimes
> you´re up, sometimes you´re down"

Sugar - Like A Roller Coaster , og den er fra 1981 singlen som den er på er
i hvert fald fra det årstal
--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : sect.

Dato : 31-10-03 20:45

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa2b360$0$27449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Det var da synd for dig

> Sugar - Like A Roller Coaster , og den er fra 1981 singlen som den er på

Helt vildt mange tak for hjælpen allesammen.. det var rart at få det
opklaret.. så må jeg bare se om jeg kan få den fundet på en eller anden
80´er compilation box eller noget.. Har lige søgt på google igen, uden det
store resultat.. det er åbenbart ikke et så kendt nummer... meget mærkeligt
eftersom omkvædet er rimelig "catchy"..

1000 tak.
Simon.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-10-03 20:51

> 80´er compilation box eller noget..

Gi' lige besked, hvis du finder den på en cd, for så er jeg også
interesseret, jeg har kun ledt efter en cd med den på de sidste 3 år.....

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 22:56

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa2bd1b$0$27449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Gi' lige besked, hvis du finder den på en cd, for så er jeg også
> interesseret, jeg har kun ledt efter en cd med den på de sidste 3 år.....

Den burde da være til at finde, selvom der ikke er meget på nettet. Den var
jo et megahit dangang hvor også Laid Back var moderne... Måske rillen.dk kan
hjælpe med at finde sangen på cd?

Mvh. Søren

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-11-03 00:27

"Søren Rohde" <fam_rohde [snabela] stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> jo et megahit dangang hvor også Laid Back var moderne... Måske rillen.dk

rillen kan ikke klare den, meen nu har jeg selv søgt lidt ekstra efter den
på freedb og har fundet en cd den er på, dog er der den ulempe at det er en
tilbuds-cd som er solgt i Aldi at den er på, men nu ved jeg da hvad jeg skal
gå efter

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-11-03 01:01

> [...]
> you´re up, sometimes you´re down" Er rimelig overbevist om at det er en
> kvinde som synger den, og vi mener den er fra sidst i firserne, måske

Hej Simon

Du får endda hele to titler. På Sugar's eget album, hedder den kort og godt
Rollercoaster. Alle andre steder hedder den Like a rollercoaster. Den er
på deres eget album Sugar and Spice, som vist desværre kun findes på LP.
Den er også på Power pop 82-2, men igen vist også kun på LP.

M.V.H.....Benny..