rammstein
Fra : Knud K. H.

Dato : 30-10-03 22:38

hej

nogle der ved om der er nogle relationer mellem rammstein og in extremo. det
minder jo en del om hinanden... eller er det bare to uafhængige
musikgrupper?

--
mvh.
Knud K. H.

Fra : matje madman

Dato : 05-11-03 21:02

"Knud K. H." <knud@post12.tele.dk> wrote in message
> [...]
det
> minder jo en del om hinanden... eller er det bare to uafhængige

Så vidt jeg ved har de tintet med hinanden at gøre..
Men det rigtig nok de minder en helt del om hinanden..
Marty

Fra : Knud K. H.

Dato : 06-11-03 23:48

> Så vidt jeg ved har de tintet med hinanden at gøre..
> Men det rigtig nok de minder en helt del om hinanden..
> Marty

ja ik? + jeg synes at forsangerne lignede hinanden lidt, så jeg havde en
mistanke om at der var et eller andet...