Hvor er kopibeskyttelse dog bare irriteren~
Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 22-10-03 01:10

Jeg sidder ligve og prøver at lægge Foo Fighters glimrende One by One
album ned på min Minidisc via USB. Det tager normalt 5 minutter, men
en eller anden tumpe har fundet på at "kopibekytte" CDen, så nu kan
jeg kun gøre det i real-time. Resultat: det havde været nemmere og
hurtigere for mig at hente det hele på Kazaa.

Hvordan kan nogle mennesker være så dumme at tro at man på den måde
begrænser pirateriet ?

Fra : Michael von Thun

Dato : 22-10-03 03:49

"Jonas Engelhardt" <jonas@noffence.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigere for mig at hente det hele på Kazaa.
>
> Hvordan kan nogle mennesker være så dumme at tro at man på den måde

Vær lidt forsigtig med Kazaa, du risikerer et sagsanlæg.
Mvh. Michael.

Fra : zcully

Dato : 22-10-03 15:40

"Jonas Engelhardt" <jonas@noffence.dk> wrote in message
> [...]
> hurtigere for mig at hente det hele på Kazaa.
>
> Hvordan kan nogle mennesker være så dumme at tro at man på den måde

Ja jeg forstår det heller ikke!! Cd'erne kan kopieres som før. Ingen
problemer der (selvfølgelig efter hvordan man kopierer). Lyden er bare
blevet forringet på nogle cd'er. Efter sigende (har ikke hørt det selv) er
Randi Laubæks nyeste cd stortset ødelagt lydmæssigt på grund af det.

/Zcully

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 16:05

> blevet forringet på nogle cd'er. Efter sigende (har ikke hørt det selv) er
> Randi Laubæks nyeste cd stortset ødelagt lydmæssigt på grund af det.

Hehe... Eftersigende skulle Blurs nyeste album ThinkTank også blive
forringet hvis man kopierer det...

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-10-03 22:08

On Wed, 22 Oct 2003 16:40:18 +0200, "zcully"
<*removethis*zcully@hotmail.com> wrote:

>Efter sigende (har ikke hørt det selv) er
>Randi Laubæks nyeste cd stortset ødelagt lydmæssigt på grund af det

Det er korrekt. Og så alligevel ikke. Med Music Match Jukebox kan man
meget nemt komme udenom den såkaldte kopibeskyttelse.

Jeg har det sådan, at især når der er tale om talentfulde danske
musikere, der ikke tjener kassen på noget metervarepop så SKAL man
købe cd'en. Men derfor skal man selvfølgelig kunne lytte det på pc'en
uden det skal være det overkomprimerede "officielle computertrack".

Når vi snakker om talentfulde danskere, så kan jeg i øvrigt anbefale
Tina Dickows plader. Især det nye Notes er særdeles fremragende. Kan
kun købes på www.tinadickow.dk

Opfordring hermed givet videre.

Hans Pedersen, Esbjerg.

Fra : Ingrid

Dato : 23-10-03 15:17

> Når vi snakker om talentfulde danskere, så kan jeg i øvrigt anbefale
> Tina Dickows plader. Især det nye Notes er særdeles fremragende. Kan
> kun købes på www.tinadickow.dk

Notes er fremragende, og den kan også købes i pladeforretninger, det er i
hvert fald der jeg har købt mit eksemplar

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...