tusindben
Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-10-03 20:27

Omkring 85-86 var der en sang framme, der var noget med et tusindben, jeg kan
ikke huske retmeget mere om den, nogen der ved hvad den hedder, og hvem der
lavede den?

Ivar

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 20-10-03 20:41

"Ivar Madsen" <news.spam@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> ikke huske retmeget mere om den, nogen der ved hvad den hedder, og hvem

Var det ikke Tommt Seebach?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-10-03 20:52

Martin Mørk Jensen <martin-mj@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f943a46$0$54808$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Var det ikke Tommt Seebach?
_______

Det var det ikke. Den blev sunget af en fremmedarbejder, men jeg husker ikke
hvad han hed. Det sjove i sangen var at han prøvede på at synge på dansk,
men ikke rigtigt kunne. Den var ret god.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-03 20:59

> [...]
kan
> ikke huske retmeget mere om den, nogen der ved hvad den hedder, og hvem

Dr. Phil - Tu-Tu-Tusindben den er fra 1984 findes bl.a. på "Kitsch Hits
3"
--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Poul Erik

Dato : 20-10-03 23:37

On Mon, 20 Oct 2003 21:59:00 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>kan
>der
>
>Dr. Phil - Tu-Tu-Tusindben den er fra 1984 findes bl.a. på "Kitsch Hits
Versionen han tænker på , er nok med det par piger fra Ålborg (den
ene), men jeg husker ikke lige hvad de hed. Det passer med
tidspunktet.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-10-03 20:53

Poul Erik wrote:

> Versionen han tænker på , er nok med det par piger fra Ålborg (den

Nej, det var en mand der sang.

> ene), men jeg husker ikke lige hvad de hed. Det passer med
> tidspunktet.

Efter nærmer eftertanke, så passer det beder med 84

Ivar

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-10-03 22:37

Ivan V. Klattrup wrote:

> Dr. Phil - Tu-Tu-Tusindben den er fra 1984 findes bl.a. på "Kitsch Hits
> 3"

Og den har mit biblotek ikke, men 5 minutter på http://bibliotek.dk og den er på
vej til mit bibl

Kan bare ikke findeudaf hvad det koster at bestille på den måde?

Ivar

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-10-03 14:54

> [...]
er på
> vej til mit bibl
>
> Kan bare ikke findeudaf hvad det koster at bestille på den måde?

Hvis du har bestilt den, og de skal sende postkort når den kommer, koster
det Kr 4,00 Det er måske blevet forhøjet til Kr 4,25 Men er du tilmeldt
med Email adresse, så er det gratis.

M.V.H.....Benny..

Fra : Mads Moos Larsen

Dato : 21-10-03 11:31

mit bud på bagmanden er simpelthen Snapshots tekst og musikforfatter Niels
Drevsholt fra Ålborg.Som den mand dog kunne skrive musik.
Manglen på hans typer er vel roden til krisen i pladebranchen
Med mange analoge hilsner
Bo Larsen