Marilyn Manson
Fra : Kai Mandrup

Dato : 17-10-03 11:56

Hvilke forventninger kan vi have til den kommende koncert i København?

Sceneshow som eksempelvis Alice Cooper eller "almindelig" koncert?
Hvilke numre - gamle/nye?
Hvilket opvarmningsband?

e.t.c......

m.v.h. Kai

Fra : Dopedog

Dato : 17-10-03 12:04

> Hvilke forventninger kan vi have til den kommende koncert i København?
>
> Sceneshow som eksempelvis Alice Cooper eller "almindelig" koncert?
> [...]

Marilyn Manson live er ikke hvad Marilyn Manson live VAR engang!

Sidste koncert, i Forum 16/02/2001 så vidt jeg husker, jo det var fandme et
brag af en koncert MEN scene showet var ikke så fantastisk som man hører om
ved Manson's koncerter. Jeg vil faktisk gå så langt og sige at
opvarmningsbandet dengang, Disturbed, leverede et bedre scene show end Hr.
Manson og banden.

Opvarmnings bandet bliver så vidt jeg ved et band der hedder Peaches. Jeg
ved ikke NOGET som helst om det så det ska da nok blive interresant

Af sange vil jeg tro vi kommer til at høre, af "gamle" sang:

The Beautiful People
The Dope Show
Disposable Teens
Rock Is Dead
Great Big White World
Sweet Dreams (Are Made Of This)

og af nye sange bliver det nok:

(s)AINT
Use Your Fist And Not Your Mouth
Tainted Love
This Is The New Shit
mOBSCENE

Det er ihvertfald de sange der er blevet spillet mest på den igangværende
turne så mon ikke det også bliver ved dem + et par stykker mere ved
koncerten i December ?

Anyway så skal det 100% sikkert nok blive en brag af en koncert!!

Selvom Marilyn Manson ikke leverer stageshowet mere bliver sangene sku ALTID
spillet med fuld passion !

Håber ovenstående kunne bruges til noget

-Ronnie

Fra : Christian Muus

Dato : 17-10-03 15:49

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
> [...]

Kunne også godt "frygte" at man vil komme til at falde over en masse
skoletasker...

Fra : Dopedog

Dato : 17-10-03 23:18

> Kunne også godt "frygte" at man vil komme til at falde over en masse
> skoletasker...

Højst sandsynligt ... jeg kender ihvertfald de første 4-5 16-17 årige der
ska derind ... :-\

Fra : Kai Mandrup

Dato : 18-10-03 06:16

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Højst sandsynligt ... jeg kender ihvertfald de første 4-5 16-17 årige der
ska derind ... :-\

Tja - så vil vi da trække godt op på gennemsnittet; jeg er 46 og min søn er
14.....

Kai

Fra : Christian Muus

Dato : 18-10-03 08:45

"Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> skoletasker...

> ska derind ... :-\
> >

> Tja - så vil vi da trække godt op på gennemsnittet; jeg er 46 og min søn

Ok, er det for din eller sønnens skyld i tager derind?

Fra : Kai Mandrup

Dato : 19-10-03 09:47

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ok, er det for din eller sønnens skyld i tager derind?

Det er faktisk et ønske fra min søn - men omvendt, så ville jeg nok ikke
deltage hvis jeg syntes at det er helt forfærdeligt.

Fra : Christian Muus

Dato : 18-10-03 08:47

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
København?

> Højst sandsynligt ... jeg kender ihvertfald de første 4-5 16-17 årige der
> ska derind ... :-\

Det var i hvert fald slemt, da Slipknot spillede derinde...jeg så da nok de
første 10 12-årige

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-10-03 17:20

Christian Muus wrote:
> "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message

> København?

> Det var i hvert fald slemt, da Slipknot spillede derinde...jeg så da nok de
> første 10 12-årige

Det samme med KoRn... hele 9.B var samlet oppe foran.
Men af en eller anden grund fortrak de sig til rækkerne lidt længere
bagved allerede under Disturbed ;)

/Robert