Java 1.4.1 til webbanken
Fra : Christian Bech

Dato : 31-10-03 11:07

Jeg er en af de heldige, hvis bank er under BEC og jeg burde derfor
kunne få webbank, hvis jeg har en Java 1.4.1. Så vidt jeg kan se, er min
iBook ikke kommet længere end til 1.3.1.

Jeg kan ikke hente 1.4.1 gennem Software Update, og når jeg kigger hos
Apple så får jeg flg. besked:

We are in the process of revising the Java 1.4.1 download to provide
better compatibility with changes made in other recent Apple software
updates.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120242

Er der nogen af jer, der har oplevet problemer med 1.4.1 eller kan jeg
roligt installere den på trods af, at Apple er i gang med at opdatere
den?
--
Christian

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-10-03 11:27

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen af jer, der har oplevet problemer med 1.4.1 eller kan jeg
> roligt installere den på trods af, at Apple er i gang med at opdatere

Min kørte fint med webbank (Arb. Landsbank), under 10.2.8, både i en
developerudgave og i den endelige.
Nu har jeg Panther, og her er java 1.4.1 en del af systemet.
Så jeg vil da anbefale dig at hente den når den er "downloadable" igen.

Martin

Fra : Christian Bech

Dato : 31-10-03 12:59

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Nu har jeg Panther, og her er java 1.4.1 en del af systemet.
> Så jeg vil da anbefale dig at hente den når den er "downloadable" igen.

Jeg har fundet den gamle hos Versiontracker, så jeg skulle blot høre, om
det var dumt at installere den.

--
Christian