Logitech® MX™900 Bluetooth®
Fra : Torben Hansen

Dato : 31-10-03 08:04

Hej,

Er der nogle der har erfaringer med Logitech mus "Logitech® MX™900
Bluetooth® Optical Mouse"

Jeg tænker mest på deres Bluetooth "hub" som de kalder det. Virker den
f.eks. til Apples trådløse tastatur, min Erricsson Mobil osv.?

Jeg har nu en Allnet Bluetooth adapter, hvor tingene virker. Men har
tidligere haft adapters som voldte mig voldsomme problemer?

Er der nogle der har erfaringer med Logitechs kompabilitet?

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 31-10-03 09:37

Torben Hansen wrote:
> [...]
> tidligere haft adapters som voldte mig voldsomme problemer?
>
> Er der nogle der har erfaringer med Logitechs kompabilitet?

Nu har jeg desværre ikke en løsning, tvært om har jeg yderligere
spørgsmål til din tråd Jeg har nemlig en 12" powerbook med indbygget
bluetooth, og jeg vil gerne have en bluetooth mus til, men jeg synes
Apples mus har for få knapper. Jeg ved at Microsofts bluetooth mus ikke
virker uden den dongle som følger med, men hvad med Logitechs? Det er jo
meget federe, hvis der ikke stikker noget ud i siden, hvis det ikke er
nødvendigt, synes jeg.

Mvh
Brandur

Fra : ct

Dato : 31-10-03 12:32

Logitech lkaver ikke Mac- drivere til deres seneste produkter (MX900 og
DeNovo)

Claus

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-03 17:43

Brandur Ellingsgaard <brandur@tkXXXol.dk> wrote:

> [...]
> virker uden den dongle som følger med, men hvad med Logitechs? Det er jo
> meget federe, hvis der ikke stikker noget ud i siden, hvis det ikke er

Jeg har en microsofts bluetooth mus der virker udemærket med min PB G4
15" indbyggede bluetooth... bruger den normalt på en imac med dens egen
usb bluetooth dongle...
men syntes selv den er for tung og klodsede, så jeg henter min bluetooth
apple mus lørdag el. mandag
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-03 17:45

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> Jeg har en microsofts bluetooth mus der virker udemærket med min PB G4
> 15" indbyggede bluetooth... bruger den normalt på en imac med dens egen
> usb bluetooth dongle...

altså MS musen's usb dongle :)