Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fototermometer
Fra : Rasmus Forman

Dato : 29-10-03 18:54

Hej
Hvad er et godt (og helst billigt) termometer til mørkekammeret
jeg har haft et sprit-termometer fra Matas lavet til bolsjerkogning
men det var noget skrøbeligt og langt - da det gik helt til 100 grader

Håber I har nogle gode forslag og indkøbssteder

Fra : Pico

Dato : 29-10-03 22:39

Rasmus Forman wrote:
> [...]
> men det var noget skrøbeligt og langt - da det gik helt til 100 grader
>
> Håber I har nogle gode forslag og indkøbssteder

Hvorfor ikke bruge et "fototermometer" som vi andre. Du kan købe
dem i alle velassoireteret fotohandler. Hvis det er København er
Foto C garantert leverandør ligesom Bingo også kan klare den lille
sag.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Rasmus Forman

Dato : 30-10-03 12:19

Ja, det er nok rigtigt
hvad koster det omtrent?

mvh RF

Fra : Pico

Dato : 30-10-03 23:29

Rasmus Forman wrote:
> Ja, det er nok rigtigt
> hvad koster det omtrent?

Aner det ikke, vi har et par stykker i fotoklubben og jeg har selv et
der ihvertfald er 25 år, så det er ikke hver dag man køber sådan et
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Soren

Dato : 03-11-03 00:42

Pico wrote:

> [...]
> dem i alle velassoireteret fotohandler. Hvis det er København er
> Foto C garantert leverandør ligesom Bingo også kan klare den lille

Fordi de typisk er upræcise og koster alt for meget ... sidst jeg
spurgte på et, ville de have ca. 120 kr. for et ynkeligt lille
sprittermometer, af den slags som koster 5 kr. i fjernøsten :)

Man hvad gør man så -- aner det ikke. Hey, måske har en dyre- hhv
akvariehandler noget. Matas har i hvert fald intet, med mindre der er
parfumeret ginseng i, og det koster en borgerkrig.

MVH
Søren