Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges: Manual til Canon Speedlite EZ
Fra : Lars [8210]

Dato : 21-10-03 14:33

Hej NG

Søges: Manual til Canon Speedlite EZ

Sprog: dansk, tysk eller engelsk....

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-10-03 14:40

Lars [8210] wrote:
> Hej NG
>
> Søges: Manual til Canon Speedlite 550 EZ
>
> Sprog: dansk, tysk eller engelsk....

Glemte 550

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-10-03 17:34

Jeg købte en Canon 420EZ her i Danmark (digital4u) og blev noget irriteret
over at finde en tysk manual i kassen. Jeg har ikke kunnet finde noget Canon
site, der har en manual hertil. Til kameraerne er jo
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
Mvh, Hans

Fra : Lars[8210]

Dato : 21-10-03 20:17

Hans Kruse wrote:
> [...]
ikke kunnet
> finde noget Canon site, der har en manual hertil. Til

Hej Hans
Jeg er klar over at der formodentlig ikke er en downloadbar
version. Derfor dette indlæg.
jeg håber på en venlig sjæl har skannet sit eksemplar....

Hvis du nogensinde skanner din manual - så vær velkommen til
at maile en kopi til mig.
Mvh

Lars

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-10-03 21:33

Jeg har kun en tysk manual og den scanner jeg ikke. En engelsk version er
hvad jeg er ude efter, men husk det er en 420EZ jeg har og ikke 550EZ.
Mvh, Hans

Fra : Lars[8210]

Dato : 22-10-03 01:02

Hans Kruse wrote:
> [...]
engelsk
> version er hvad jeg er ude efter, men husk det er en 420EZ

Helt klart Hans

Jeg har en fra min gamle 430 EZ - den er tæt på .
Interesse?`

Fra : Claria's Paradis

Dato : 25-10-03 10:33

Hejsa Lars

Jeg kan ikke finde min egen manual til 540 EZ, hverken i trykt eller
digitalt form.
Derimod har jeg fundet en digital udgave til 430EZ, her er linket;
http://eosdoc.com/manuals.asp?q=430EZ

Jeg håber du kan bruge dette.

Hilsen
Claudia

Fra : Lars[8210]

Dato : 25-10-03 12:27

Claria's Paradis wrote:
> [...]
trykt eller
> digitalt form.
> Derimod har jeg fundet en digital udgave til 430EZ, her er

Hej Claria
Den har jeg såmænd selv på dansk.....
Kik på min hjemmeside under manualer - der er lidt der.