Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PC fjernbetjening af Nikon Coolpix
Fra : Frank Nørvig

Dato : 19-10-03 17:14

Hejsa,

Jeg har et Nikon CoolPix 4500 kamera, som jeg godt kunne tænke mig at
fjernstyre, men jeg har ikke lyst til at betale over 1000,- for en
fjernbetjening når det burde kunne lade sig gøre vha. en PC og det
medfølgende USB kabel.

Jeg har derfor kigget lidt på noget software, men kan ikke finde noget der
opfylder mit ønske. Jeg har blandt andet kigget på Snappixx
(http://www.ruwebit.net/article/81) men det virker vist kun til seriel kabel
og ikke USB.

Er der nogen andre her i listen der kan anbefale andet software?

Mvh Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-03 15:23

"Frank Nørvig" <spam@noervig.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen andre her i listen der kan anbefale andet software?

Måske du kan finde noget nyttigt her:

http://vyskocil.free.fr/coolcom/

Eller her:

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1007&message=3961120

Lad os endelig høre om dine erfaringer, hvis du får lavet noget...

--
-Jens B.