Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon service
Fra : enrico

Dato : 13-10-03 14:00

Til alle jer, der ikke kan få det billigt nok:

Jeg købte i Danmark - til fuld pris - en 16-35 mm.
Objektivet har aldrig været helt i orden.

Jeg har nu fået et nyt af Canon UB.

Sådan en service er meget værd, men det er jo selvfølgelig også den,
man betaler ekstra for.

Blot et indlæg til alle I prisfikserede. Jeg kune ikke dy mig.

-enrico

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 13-10-03 17:50

tja, mit canon ixus 400 synes jeg da var dyrt nok (4300 kr, købt i DK)

Det tog canon lidt over 2 måneder om at reparere (udskifte) det. Det syntes
jeg ikke er service....

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-03 20:38

> [...]
> man betaler ekstra for.
>
> Blot et indlæg til alle I prisfikserede. Jeg kune ikke dy mig.

Jammen så kan jeg da heller ikke dy mig.
Min tele (TCON300) koster i danmark hos en fotopusher ca. 9.000 Kr. Aller
billigste sted jeg har fundet den til i danmark er 7.500 Kr.
Jeg købte en NY i USA for 3.000 Kr incl fragt og ALT
.....og den skulle ikke engang byttes da den virker.

--
Tom