Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dgt kamera, kvalitet osv?
Fra : Kim (Bandit600)

Dato : 08-10-03 16:53

Hej!
Jeg købte for et års tid siden et digital kamera, det billigste
fra trust(800kr) uden lcd skærm og zoom eller noget, for ikke at ha
for flere tusinde kroner liggende i en skuffe! og den tager da også
billederne, men så er det også sagt!
Nu er jeg imidlertidigt gået hen og blevet lidt bidt af det, og vil
have mig et bedre kamera! Men damn.. der er mange at vælge imellem! Er
her nogen der har erfaring med kvaliteten på(kamera/billeder)
brugervenlighed, software sådan generelt på diverse kendte mærker, er
minolta og canon bedre end feks sony og HP, eller hvad? Er der mærker
man kan fremhæve fremfor andre! Gider ikke gå ud at lave et fejlkøb!
Mine krav er: min. 3 megapixels, video og lyd, zoom, skal have en god
lysfølsomhed, og lcd-skærm! Vil bløde ca 3000kr plus/minus en
plovmand!

Håber der er nogle fotonørder der kan hjælpe, eller gøre forvirringen
komplet

--
Mvh.
Kim

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-10-03 17:38

Kim (Bandit600) (slet 5YSHR) wrote:

> [...]
> plovmand!
>
> Håber der er nogle fotonørder der kan hjælpe, eller gøre

Hej.
Køb et Olympus C-4000 Zoom det har 4 megapix, men dog ikke lyd på
video,
du har mulighed for ekstern flash, og kan også få (købe ) tele og
vidvinkel forsatse.
det kan købes for ca. 2800,- og med en ekstra pakke med batterilader +
4 batterier + 32 mb smartmedia kort kan det købes for ca. 3900,-

Hilsen Dennis (Bandit1200)

Fra : Bent F.

Dato : 11-10-03 21:07

> [...]
> det kan købes for ca. 2800,- og med en ekstra pakke med batterilader +
> 4 batterier + 32 mb smartmedia kort kan det købes for ca. 3900,-

Syntes godtnok at en lader, 4 bat og et lillw 32mb kort, til en mer pris af
1100, er MEGET MEGET dyrt?

mvh Tommy Fer (VerdensFedesteRacer 400 Ræs)

Fra : Morten Bested

Dato : 12-10-03 12:30

Jeg ville vælge mellem følgende mærker: Sony, Canon, Nikon, Olympus ....
Vælg nogle stykker ud fra hver producent og lær hvilke fordele de enkelte
kameraer har. Derefter går du ned og prøver at holde dem i hånden og evt.
tage nogle billeder.
Et par forslag: Canon A70, Nikon 4300, Sony P92, Olympus C4000

"Kim (Bandit600) (slet 5YSHR)" <streetfigther@5YSHRmail.dk> skrev i en
meddelelse news:10656284810.771414526933579@dtext.news.tele.dk...