Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er en rimlig pris for dette udstyr
Fra : Bong

Dato : 08-10-03 15:32

Jeg vil gerne vide hvad en rimlig pris for dette udstyr vil være

Canon EOS 5
Canon EOS Vertikal grip. til EOS 5
Canon EOS 600
Canon AF 50mm 1,8 med org. modlysblænde og UV filter
Canon Speedlite 540EZ Flash
Vivatar auto focus zoom 736AFC flash
Sigma 70-210 mm, 1:4-5,6 zoom ultra compackt med org. modlysblænde
Sigma 35-80 mm, 1:4-5,6 Zoom Deluxe
Ekstra UV filter
Ekstra Skylightfilter
2 Fototasker

Fra : David List

Dato : 08-10-03 17:11

On Wed, 8 Oct 2003 16:32:13 +0200,
Bong <beenfeldt@hotmail.com>
wrote in <LdVgb.3606$jf4.109586@news000.worldonline.dk>:

> Jeg vil gerne vide hvad en rimlig pris for dette udstyr vil være
....<snip>...

Proev dk.marked.privat.foto

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List

Fra : Bong

Dato : 08-10-03 17:59

Det er prøvet, men hvis nogle herinde ved ca hvad det er værd så vær venlig
lige at give mig et prej.

Tak

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-10-03 18:25

"Bong" <beenfeldt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Canon Speedlite 540EZ Flash
> Vivatar auto focus zoom 736AFC flash
> Sigma 70-210 mm, 1:4-5,6 zoom ultra compackt med org. modlysblænde

Prøv at søge lidt på http://www.dba.dk
Canon EOS 5
kan købes der for 3.500,-

Canon EOS 5 m. vertikal grip + Eos 600, speedlite ez540 flash topmodel,
canon af 50mm 1,8 m.uv og modlyd, 2 Sigma objektiver35-70 & 70-210, 2
fototasker ekstra vivatar zoom flash, filtre m.m
kan købes for 6.900,-
Det ligner dog lidt for meget dit udstyr - så det er jo nok din egen
annonce.

Problemet med at sælge så meget på en gang er at 6900kr jo er mange penge og
hvis man vi bruge så meget på et kamara ville man jo nok hellere købe et
nyt. Mange der bruger så meget kan jo trække det fra og så er det jo ikke
sjovt at købe brugt.

Prøv at finde tingene enkeltvis på dba.dk og sælg så til samme pris 1-3 ting
af gangen.

Min råd skal dog ses ud fra at jeg plejer at sælge PC udstyr og ikke
kameraer, men mon ikke det er nogenlunde det samme.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Bong

Dato : 08-10-03 18:26

jep det er min egen annonce, men tror at prisen er sat lidt højt.

Jeg har en køber til det hele der har budt 3000, men det syntes jeg er lige
i underkanten... og ville derfor vide lidt om hvad man kunne tillade sig at
tage for det hele.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-10-03 18:35

"Bong" <beenfeldt@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil gerne vide hvad en rimlig pris for dette udstyr vil være
>
> Canon EOS 5
Prisen for et kamerahus som dette, som ikke er prof. brugt vil være omkring
2000 kr...

> Canon EOS Vertikal grip. til EOS 5
400 kr

> Canon EOS 600
600-800 kr

> Canon AF 50mm 1,8 med org. modlysblænde og UV filter
500 kr

> Canon Speedlite 540EZ Flash
1200 kr

> Vivatar auto focus zoom 736AFC flash
??

> Sigma 70-210 mm, 1:4-5,6 zoom ultra compackt med org. modlysblænde
600-1000 kr

> Sigma 35-80 mm, 1:4-5,6 Zoom Deluxe
600 kr

> Ekstra UV filter
> Ekstra Skylightfilter
> 2 Fototasker
Et par hundrede sikkert...

Hvis du skal sælge det hele sammen får du nok ikke så meget, men det er
måske hurtigere, måske kunne du forsøge med 2 sæt (EOS 5 + VG-10 + 540EZ +
50 mm + 70-210) (EOS 600 + resten)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Rune [8000]

Dato : 10-10-03 09:20

"Bong" <beenfeldt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon Speedlite 540EZ Flash
> Vivatar auto focus zoom 736AFC flash
> Sigma 70-210 mm, 1:4-5,6 zoom ultra compackt med org. modlysblænde

Hvis du splitter grejet op kunne jeg være interesseret i mindre pakkeløsning
bestående af:

Canon EOS 5
Canon EOS Vertikal grip. til EOS 5
Canon AF 50mm 1,8 med org. modlysblænde og UV filter
Canon Speedlite 540EZ Flash

og evt. din Sigma 70-210 mm, 1:4-5,6 zoom ultra compackt med org.
modlysblænde

Hvad skulle du evt. have for det??

mvh
Rune