Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hejsa 1300 kroners kamera
Fra : søren hansen

Dato : 03-10-03 07:16

Jeg har fået bevilget ca 1300 kroner til et digital kamera, hvad skal jeg
vælge? jeg skal MAX bruge et 2 megapixel.

Mvh Søren Hansen

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 03-10-03 14:12

Et brugt fra den blå avis!

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-10-03 17:09

"søren hansen" <hansen@jubo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået bevilget ca 1300 kroner til et digital kamera, hvad skal jeg
> vælge? jeg skal MAX bruge et 2 megapixel.

Skal du max bruge 2 Mpixel, eller mener du min? For man kan få billige
kamera med f.eks. 0,3 Mpixel. Anyway, hvis du absolut ikke har flere penge,
kan du f.eks. se på
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324677964 ellers laver
HP vist også nogle rimelige billige kamera.

mvh Frank