Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
*LOL* sjovt foto !
Fra : Rene

Dato : 01-10-03 15:44

Tjek lige denne Sikke en griner )

http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

Mvh

René

Fra : Thomas Corell

Dato : 01-10-03 15:50

Rene wrote:
> Tjek lige denne Sikke en griner )
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

Men den slår dog ikke den her:

http://list.corell.dk/

--
Don't waste space

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-03 15:53

On Wed, 1 Oct 2003 16:44:02 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

>Tjek lige denne Sikke en griner )
>
>http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

"Fejlside
Du skal være medlem af foto-basen.dk, samt logget ind, for at kunne se
den valgte side"

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Rene

Dato : 01-10-03 16:11

Det er da ikke en fejl at skulle være medlem på et godt og seriøst
foto-site??? I højre side på forsiden af www.foto-basen.dk er der en log-in.
Der kan man oprette sig som ny bruger. Det tager kun 5 sek. "Men vi vil så
gerne have du bliver lidt længere" )

SMil da for fanden, vi lever kun engang ....

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 01-10-03 16:40

Rene wrote:

> Det tager kun 5 sek.

Der står intet om hvad de afgivne oplysninger bruges til, så hvis jeg
skal udfylde de felter kommer der til at stå "banan" i dem alle sammen.
--
JPEGCrops 0.5.22 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-10-03 17:48

"Rene" <ross@cool.dk> skrev :

>Det er da ikke en fejl at skulle være medlem på et godt og seriøst
>foto-site?

Du er og bliver et fjols.
(meget sjældent at jeg er grov, men nogle enkelte, bl.a. dig,
fortjener det)

Det er en meget dårlig ting, at du skal promovere din side på den
måde og det er og bliver spam, når man skal logge ind for at
kunne se de fotos, som du sender links til.

Du beder jo heller ikke om kommentarer/kritik af billederne.

Og du kan stadig ikke finde ud af at citere efter netikeketten.

Alting noget, der kun giver bagslag til dig og din side.
Det er negativ reklame og det er vel ikke det du ønsker.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-03 18:31

On Wed, 1 Oct 2003 17:11:09 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

> [...]
>gerne have du bliver lidt længere" )

>SMil da for fanden, vi lever kun engang ....

Untagelsesvis er langt citat, inkl. bundcitering, medtaget i et kort
svar: Spam! PLONK!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Erik Aalund

Dato : 01-10-03 16:43

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige denne Sikke en griner )
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

hmmm så sjovt synes jeg nu heller ikke det er! Jeg kan nemlig ikke se noget
billede!

Fra : Tom

Dato : 01-10-03 16:58

> "Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm så sjovt synes jeg nu heller ikke det er! Jeg kan nemlig ikke se
noget
> billede!

Det er jo også en lukket klub hvor der kræves medlemsskab for at kunne se
foto

--
Tom

Fra : Rene

Dato : 01-10-03 19:04

Lukket "klub" bliver www.foto-basen.dk aldrig. Men medlemsskab : Ja det skal
man have. Det skal man jo også andre steder. Så der er ikke så meget nyt der
vel ??

- René

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-10-03 19:30

> [...]
skal
> man have. Det skal man jo også andre steder. Så der er ikke så meget nyt

Ikke for at se billeder. Desuden har det da heller ikke altid været sådan på
foto-basen, har det? Jeg synes da at man fint kunne se billeder tidligere
uden at være logget ind. Jeres/Deres (er det din side?) nye tiltag får i
hvert fald mig til at holde mig væk. Jeg vil gerne se billeder og kigger
stort set på alle dem som bliver posted her i fotogruppen, men hvis jeg
først skal til at logge ind for at se et billede, ja så hopper jeg bare let
og elefant hen over det, og 2 sek. senere har jeg glemt alt om det.

Mht. til dine efterhånden *mange* indlæg om foto-basen, ja så er det snart
på grænsen til spam, og det er ikke en positiv reklame for foto-basen.
Faktisk tror jeg snart, at jeg hopper over alle links til foto-basen.
Internettet er stort, så man kan fint hoppe uden om en masse sider, og
stadig have nok at se på.

mvh Frank

Fra : Tom

Dato : 01-10-03 19:46

> [...]
skal
> man have. Det skal man jo også andre steder. Så der er ikke så meget nyt

Den er da lukket for ikke-medlemmer så det er ikke så meget andet end fakta
i mit inlæg.
Jeg kan (heldigvis) finde mange andre steder hvor der ikke afkræves
medlemsskab for at se et par fotos, (så det vælger jeg)

--
Tom

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-10-03 22:35

Rene wrote:

> Lukket "klub" bliver www.foto-basen.dk aldrig. Men medlemsskab : Ja det skal
> man have.

Det er da netop definitionen på en lukket klub. Hold nu op, og lad os se
de billeder, eller dribl et andet sted hen og spark bold til hinanden
uden at genere os.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Pico

Dato : 01-10-03 17:03

Erik Aalund wrote:
> "Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm så sjovt synes jeg nu heller ikke det er! Jeg kan nemlig ikke
> se noget billede!

Det er derfor det så sjovt, grin grin. Du skal enten være medlem og den
anden er en ikke eksisterende side, ihvertfald for mig.
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-10-03 18:27

Rene wrote:

> Tjek lige denne Sikke en griner )
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

Til René Asmussen

Når jeg går ind på det oplyste link, så får jeg flg. besked:

|Du skal være medlem af foto-basen.dk, samt logget ind, for
| at kunne se den valgte side
|
|Du kan logge dig ind, ved at skrive brugernavn og password
|i højre side.
|
|Er du ikke oprettet som bruger, kan du registrere dig her.

Her i gruppen er det en god kutyme, at man linker direkte til
det/de billeder som man henviser til, hvis det ikke ka' la' sig
gøre, så bør du undlade at poste linket, og nej du må og kan
ikke forudsætte, at vi alle skal ha' et log-in på foto-basen.

Og så må jeg desværre konstatere, at du efterhånden har ud-
viklet dig til dansk amatørfotografi's enfant terrible, og jeg
synes det er et lidt ærgeligt spild af dit tallent.

Det er da trist, at du har efterhånden gjort dig uheldigt
bemærket alle de steder, hvor du egenlig forsøger at få anner-
kendelse som fotograf.

Jeg synes du skulle prøve at se på, hvordan en amatørfotograf
som Erland Pillegaard kan begå sig alle vejne, han høster kon-
stant roser for hans billede, og succesen er ikke steget ham
til hovedet, han opfører pænt og høfligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene

Dato : 01-10-03 19:09

Hej Niels!

Jeg mener nu ikke jeg gør mig uheldigt bemærket. Tværtimod. Jeg har aldrig
fået så meget positiv respons på mine billeder og min fotogruppe som i
indeværende år. Så det er jo glædeligt.

Mvh
- René

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-10-03 19:29

Rene wrote:

> [...]
>
> Jeg mener nu ikke jeg gør mig uheldigt bemærket. Tværtimod. Jeg har aldrig
> fået så meget positiv respons på mine billeder og min fotogruppe som i

Tja René

Det er desværre meget trist, at du ikke ka' se at du er berygtet,
og det er altså ikke er samme som at være berømt...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-10-03 19:29

> Jeg mener nu ikke jeg gør mig uheldigt bemærket.

Næ, selverkendelse er sjældent en fremherskende egenskab hos typer som
dig.

> Tværtimod. Jeg har aldrig
> fået så meget positiv respons på mine billeder og min fotogruppe

"min fotogruppe"? Har du ikke tidligere påstået, at du intet havde med
omtalte sk*d-site at gøre? Udover at være en generel pestilens, er du
også mytoman. Du er tilsyneladende indehaver af mange uheldige
egenskaber på én gang.

> som i
> indeværende år. Så det er jo glædeligt.

Vel er det så. Nu mangler vi bare, at du finder dig et andet sted at
offentliggøre dit p*s, så er vi andre også glade.

--
-Jens B.

Fra : emj

Dato : 12-10-03 01:18

On Wed, 1 Oct 2003 20:09:02 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

>Jeg mener nu ikke jeg gør mig uheldigt bemærket. Tværtimod. Jeg har aldrig
>fået så meget positiv respons på mine billeder og min fotogruppe som i
>indeværende år. Så det er jo glædeligt.

Nu spammer du os sgu også privat. Hvad bilder du dig ind
Hilsen emj

Fra : OZ

Dato : 01-10-03 19:09

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige denne Sikke en griner )
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

Jamen hold da kæft, hvor var det sjov.
Vi skreg af grin, og det var ski´e skæg.

Man skal jo være medlem for at se det sjove i det...

OZ.

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-10-03 01:50

Rene wrote:
> Tjek lige denne Sikke en griner )
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=41&id=1904

Ja det er bare mega sjovt, det sjoveste jeg nogen sinde har set ..

Jeg har nu oprettet en konto til hele nyhedsgruppen:

Brugernavn: FritidFoto
Password: dkfritidfoto

Så nu burde vi alle kunne se på den pis side.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-10-03 02:29

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev :

>Så nu burde vi alle kunne se på den pis side.

Hvorfor skulle vi det?

Gider da ikke spilde tid på det.
--
Knud

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-10-03 09:12

Anders Houmark wrote:

> Jeg har nu oprettet en konto til hele nyhedsgruppen:
>
> Brugernavn: FritidFoto
> Password: dkfritidfoto
>
> Så nu burde vi alle kunne se på den pis side.

Og det log-in virker ikke mere...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-10-03 09:43

Niels Ebbesen wrote:
> Anders Houmark wrote:

> Og det log-in virker ikke mere...

Hold kæft hvor åndsvagt...

Nå men vi kan jo så slå fast at foto-basen.dk IKKE er for alle.....

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : kim isaksen

Dato : 02-10-03 10:31

Nja tak.

Loggede mig ind, og blev en kende skuffet. Med mindre fiskeøjebilleder per
definition altid er sjove altså.

Hvis andre vil undgå login, men gerne vil se billedet ligger det jo også
her.!
http://www.foto-basen.dk/log/esbjerg27sepxt2003soeren240karen.jpg

Jeg mener ikke det er god skik at linke til en side hvor man så skal oprette
sig som bruger for at se indholdet. Men hvad faen. Anders12 er nu blevet
medlem af foto-basen.dk.

/.iM./ www.understjernerne.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-10-03 10:56

kim isaksen wrote:

> Loggede mig ind, og blev en kende skuffet. Med mindre fiskeøjebilleder per
> definition altid er sjove altså.

Det kunne ihvertfald være lavet både sjovere og bedre, hvis foto-
grafen var gået helt tæt på, så ansigtet havde fyldt hele billedet,
det ville også ha' givet noget mere tegning i huden...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jytte Kristensen

Dato : 02-10-03 12:27

billedet har aldrig været tænkt som noget der skulle kritiseres i dette
forum og er derfor nu blevet slettet, men iøvrigt rørte næsen altså ved
linsen, så jeg ved ikkke hvordan man bærer sig ad med at komme tættere på
Jytte

Fra : jo

Dato : 02-10-03 19:14

"Jytte Kristensen" <jytte_kristensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> billedet har aldrig været tænkt som noget der skulle kritiseres i dette
> forum
Det er da vist Renes fortjeneste
jo

Fra : Erik Aalund

Dato : 03-10-03 06:41

"kim isaksen" <lysalf@hippie.dk.private.me> wrote in message

> [...]
> definition altid er sjove altså.
>
> Hvis andre vil undgå login, men gerne vil se billedet ligger det jo også

- der kan jeg heller ikke se noget billede .... det går godt!! )

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 03-10-03 09:46

"Rene" <ross@cool.dk> wrote in news:bleovo$2b49$1@news.cybercity.dk:

> Tjek lige denne Sikke en griner )