Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Papir til Canon 850i ?
Fra : Frank

Dato : 01-10-03 11:53

Hej gruppe.

Hvilket fotopapir bruger I til ovennævnte printer??
Jeg har købt Kodak som for mig ser ud til at fungere
meget dårligt med denne printer, de mørke partier
bliver helt "kornede".

Mvh. Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-10-03 12:22

"Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket fotopapir bruger I til ovennævnte printer??
> Jeg har købt Kodak som for mig ser ud til at fungere
> meget dårligt med denne printer, de mørke partier
> bliver helt "kornede".

Prøv med Canons eget Photo Paper Pro, så skal du bare se en forskel!

--
-Jens B.

Fra : Frank

Dato : 01-10-03 12:33

Ja, det er rigtig, men det er til gengæld dyrt, jeg har endnu
ikke set det på tilbud ligesom HP og Kodak jævnligt er.

Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-10-03 14:00

> Ja, det er rigtig, men det er til gengæld dyrt, jeg har endnu
> ikke set det på tilbud ligesom HP og Kodak jævnligt er.

Visse ting kan købes så billigt, at resultatet bliver ubrugeligt

--
-Jens B.

Fra : Jan J.

Dato : 01-10-03 13:34

> "Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med Canons eget Photo Paper Pro, så skal du bare se en forskel!

Yes, det er også min erfaring. Rigtig god kvalitet og perfekt til Canon
i850.

/Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-10-03 16:30

Frank wrote:
> Hvilket fotopapir bruger I til ovennævnte printer??
> Jeg har købt Kodak som for mig ser ud til at fungere
> meget dårligt med denne printer, de mørke partier
> bliver helt "kornede".

Ud over Canon's eget, så har jeg prøvet HP og Verbatim, der gav
udmærkede resultater på Canon i850.

Jeg har også prøvet Agfa - det blev meget dårligt.

Kodak var ok på min forhenværende HP-printer . men ikke så godt
på Canon i850.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 01-10-03 19:24

Jeg har brugt Avery 200g Photo Paper til min
Canon i850 med stor tilfredshed.

Mvh.Jens

Fra : Frank

Dato : 01-10-03 21:52

En hjertelig tak til alle som har svaret.
Mine udprint er ikke optimale, og printeren skulle
jo være ok til billeder, så jeg må jo igang med at
finde ud af hvor det går galt.
Endnu engang tak.