Tarmslyngel
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 12-04-01 17:52

Hej
Min svoger er indlagt med Tarmslyngel, men hans tilstand er meget kritisk og
det er en lang historie, men lægerne tør ikke operer, hvad sker så ? Er der
nogen der kender noget til tarmslyngel og hvor jeg kan få oplysninger, jeg
staver det måske forkert ? Vi er meget bekymrede, da han er blevet opereret
flere gange i maven og nu har de sagt det er stødt til. Hjælp os, og fortæl
om det.

På forhånd tak

Alice Trauelsen

http://home.12move.dk/~alice.trauelsen

Fra : TommyV

Dato : 12-04-01 21:24

Hej Alice

Jeg er blevet opereret for tarmslyng op til flere gange de sidste par
år. Det der sker er, at tarmpassagen bliver stoppet, evt. på grund af
sårdannelser. Det kan være der evt. står mere på www.netdoktor.dk
Ellers kan jeg nok ikke lige hjælpe dig. Jeg håber lægerne finder ud
af noget.

Tommy

--
LaceyChabert.dk